Mijn Skoda-app

Pendragon

Forumguru
Bij mij nu ingebouwd voor 99 euro. Was de eerste voor de dealer. Ze hebben echt alles gedaan, alleen krijgen ze hem nog niet aangemeld. Mijn VIN wordt niet geaccepteerd. Maandag gaan ze verder kijken.
 

Pendragon

Forumguru
Ik wist niet waar ze hem geplaatst hadden, maar nu wel. Vanochtend viel me op dat het glas bij de wijzers erg vies was. Ik heb hem schoon gemaakt en toen viel me op dat er aardig wat krassen zijn gemaakt. Toch maar even melden maandag.
 

ertromp

Forumguru
Vraag nog een keer waar ze de unit gemonteerd hebben @Pendragon want er worden blijkbaar wat ik zo verneem in de markt verschillende montage wijzen gebruikt.
Zo hoor ik dat de unit achter het scherm van de Columbus geplaatst kan worden en bij jou zou blijkbaar de tellerunit er uit gehaald zijn? Ik ben benieuwd of je daar wat wijzer uit kunt worden
 

Pendragon

Forumguru
Vraag nog een keer waar ze de unit gemonteerd hebben @Pendragon want er worden blijkbaar wat ik zo verneem in de markt verschillende montage wijzen gebruikt.
Zo hoor ik dat de unit achter het scherm van de Columbus geplaatst kan worden en bij jou zou blijkbaar de tellerunit er uit gehaald zijn? Ik ben benieuwd of je daar wat wijzer uit kunt worden

Ga ik morgen zeker doen, want ben ook heel nieuwsgierig. Aan de vingervlekken en krassen op de tellerunit te zien is het daar gedaan, maar vragen is zeker weten ;)
 

Pendragon

Forumguru
Gevraagd en is inderdaad achter de klokken geïnstalleerd. Het werkt nu en het is een leuke gadget, maar meer ook niet. Parkeren etc nog niet getest. Of de auto op de handrem staat zie ik niet, terwijl ik dat in andere screenshots op internet wel zie. Nog wat dingen te vragen dus.
 
Laatst bewerkt:

Youri_

Nieuw lid
De handrem zie je alleen in de app. Als je een elektrische handrem hebt.

ah dat verklaard waarom ik overal op internet dat icoontje zie maar zelf niet in combinatie met m'n nieuwe octavia style business.
Is er ook zo'n soort verklaring voor het missen van brandstofpijl, actieradius en verbruik bij de geregistreerde ritten?
 

Pendragon

Forumguru
ah dat verklaard waarom ik overal op internet dat icoontje zie maar zelf niet in combinatie met m'n nieuwe octavia style business.
Is er ook zo'n soort verklaring voor het missen van brandstofpijl, actieradius en verbruik bij de geregistreerde ritten?
Die dingen zie ik wel. Screenshot_20170517-210330.png Screenshot_20170517-210210.png
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
kijk dat wil ik dus ook, maar bij mij staat actieradius op 0, brandstofpeil op 0, krijg ik geen icoontje voor deur vergrendeling en dat verbruik is ook leeg :(

misschien maar eens langs de dealer voor een check
Ja lijkt me een goed plan want dat moet je zeker zien. Lijkt niet goed aangemeld.
 
kijk dat wil ik dus ook, maar bij mij staat actieradius op 0, brandstofpeil op 0, krijg ik geen icoontje voor deur vergrendeling en dat verbruik is ook leeg :(

misschien maar eens langs de dealer voor een check

Ik had dat probleem dus ook. Gebeld met Skoda klanten service (nummer staat ergens in de app). Tevens bij de dealer aangegeven die ook een melding heeft gemaakt bij Skoda? Na enkele dagen is de app vandaag begonnen om km stand weer bij te werken/verbruik te tonen etc. Ook zie ik nu ineens dat mijn auto op slot is. Dus ik denk dat je er een belletje aan moet wijden :)
 

Youri_

Nieuw lid
Ik had dat probleem dus ook. Gebeld met Skoda klanten service (nummer staat ergens in de app). Tevens bij de dealer aangegeven die ook een melding heeft gemaakt bij Skoda? Na enkele dagen is de app vandaag begonnen om km stand weer bij te werken/verbruik te tonen etc. Ook zie ik nu ineens dat mijn auto op slot is. Dus ik denk dat je er een belletje aan moet wijden :)

dat valt eerst te proberen voor ik langs de dealer probeer te gaan, bellen is altijd makkelijker dan helemaal naar de dealer te gaan.
 
Bovenaan Onderaan