Mijn Octavia is afgeleverd: wat een auto!!

Harm

Nieuw lid
Kan het niet laten ook mijn enthousiasme even te tonen.

Heb de auto sinds afeglopen donderdag (19 mei) en ben er helemaal weg van!!! Zit een 2.0TDI met 6 versnellingen in, wat rijdt dat soepel (lui, hoef bijna niet te schakelen, ook in zijn 6 genoeg kracht). Moet nog wel wennen aan de 6e versnelling. In de 5 maakt de auto net zoveel toeren als mijn vorige audi a3 1.9TDI (90pk) en dat is lekker rustig, maar nu heb ik dus nog een versnelling. Ben echt weg van deze auto!
 

higgy

Forumguru
Snik, hoor net dat het niet zeker is dat ik deze week nog kan rijden. De onderdelen van de gastank zijn nog steeds niet binnen. V-Car niet blij, ik niet blij. Ze gaan alles op alles zetten maar zijn afhankelijk van AG of Vialle (weet ff niet meer waar die vandaan kwam)
 

Reinier

Nieuw lid
TTG is inderdaad top. Waar heb je 'm precies geplaatst in de O2? Maakt het nog wat uit of heb je overal goed ontvangst?
 
Ik heb hem gewoon iets links van het midden geplaatst en heb daar een uitstekende ontvangst, meestal alle vijf de streepjes. Het voordeel van VAG-auto's is dat ze een goed doorlaatbare voorruit hebben, dit in tegenstelling tot veel fransozen.

Ik had er ook een externe antenne bij gekocht, maar die zit nog steeds ongeopend in de verpakking. Ik heb hem gewoon niet nodig!
 

higgy

Forumguru
Hehe, net afgesproken dat ie woensdag echt klaarstaat. En nieuw type dubbeldin-masker en luxe kentekenplaten eruit geluld, en ze trekken gratis een puls draad vanachter het dasboard (laat HUN dat dashboard er maar uithalen...)
 

Angel_O

Nieuw lid
Way to go higgy - in Amsterdam rekenden ze 150 euro voor dat masker + draadje trekken. Ik had het masker al gekocht, maar toch 70 uitgespaard door dat draadje zelf te trekken. Doe Rob en Francois de groeten woensdag....
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hehe, net afgesproken dat ie woensdag echt klaarstaat. En nieuw type dubbeldin-masker en luxe kentekenplaten eruit geluld, en ze trekken gratis een puls draad vanachter het dasboard (laat HUN dat dashboard er maar uithalen...)

[/ QUOTE ]
Dan wordt het druk bij V-Car. /forum/images/graemlins/grin.gif De mijne staat dan ongeveer ook klaar voor aflevering. De platen zijn gisteren al aangevraagd, dus hij zou woensdag of donderdag klaar moeten zijn. En nu maar hopen dat ik de nieuwste software versie in mijn Audience radio heb. Ik ben die link naar die firmware versies kwijt.. wel gezien, maar niet meer teruggevonden. Wie weet nog waar ie staat ?
 

higgy

Forumguru
Nomad, als je woensdagmiddag je auto afhaalt meld dat dan even hier: dan zien we elkaar nog. Moet een mooie foto worden: 2 nieuwe Octi's naast elkaar.
 
Bovenaan Onderaan