Mijn nieuwe Superb: eerste indruk

s-line

Forumguru
Hoe gaat het met parkeren? Stad, garages, winkels.....? Ben een beetje bang van de lengte om de combi ergens te parkeren. Bv. de parkingplaatsen bij de Efteling zijn al niet bijzonder groot/lang.
Dit vond af en toe al vervelend met de s2, hij stak bijna overal buiten de parkeervakken.

s-line

Forumguru
Zo is het,@raskel! Je wil toch liever dat ze daar een deuk in rijdt,ipv in zo een mooie Skoda!:pieker:
Btw. Ik denk dat ik bij jou eerder een deuk in de Skoda zou willen...........ik vind de Mini toch wel een stoerder karretje!:D:nailbiting:

Zo is het,@raskel! Je wil toch liever dat ze daar een deuk in rijdt,ipv in zo een mooie Skoda!:pieker:
Btw. Ik denk dat ik bij jou eerder een deuk in de Skoda zou willen...........ik vind de Mini toch wel een stoerder karretje!:D:nailbiting:

Haha je hebt eigenlijk ook nog eens gelijk! Toch iets verkeerd gedaan.. :pieker:

RefleCs

Forumguru
Toch wel grappig. Dan heb je Mini en Maxi (superb) op de oprit staan :D

Overingens hebben wij eenzelfde opstelling qua wagenpark. Ook bij ons is auto 2 een Mini, echter wel een paar jaartjes ouder :)

Je kunt het systeem helemaal uitzetten, rijhulpsysteem menu via je stuur. Maar in het menu van de wagen zitten meerdere opties over dempen van het geluid enz.

paultie

Forumguru
Had ten tijde van de S2 voor de vrouw ook een mini. Om de trend even voort te zetten. Mini is nu omgeruild voor een rapid spaceback en de S2 voor een S3.

Bovenaan Onderaan