Mijn nieuwe aanwinst - Skoda Superb Combi Ambition 1.6 TDI Greenline Business Line

bverp

Lid
Mijn nieuwe aanwinst staat te wachten bij de dealer. Mag hem helaas pas op 13 juli op gaan halen.

Photo mei 27, 11 42 30 AM.jpg

Photo mei 27, 11 42 39 AM.jpg

Photo mei 27, 11 43 04 AM.jpg

Photo mei 27, 11 42 56 AM.jpg

Michel

Forumguru
Ik blijf dit toch wel één van de mooiste kleuren voor een Superb Combi vinden. Wat is de officiële naam van deze kleur? Of is dit ook Anthracite Grey Metallic? Het lijkt een tint lichter dan het grijs op mijn Octavia.

Jammer dat je nog ruim 1,5 maand moet wachten.

bverp

Lid
Ja inderdaad jammer, maar goed niks aan te doen. De kleur is Platin Grey en inderdaad ook in mijn ogen één van de mooiste kleuren (voor mij zelfs de mooiste).

Michel

Forumguru
Platin Grey! Oh, ik meen dat de Octavia ook in die kleur leverbaar is. Ik denk dat ik dan wel weet in welke kleur ik mijn volgende Octavia bestel (als het weer een Octavia wordt).

Miez1

Forumguru
@bverp, mooie auto, mooie kleur. En nu 6 weken lang aanleiding zoeken om ff bij de dealer langs te gaan;)

Sterkte met wachten.....

Grtz.
Miez

bverp

Lid
Mooie wagen, zie ik het verkeerd of heb je geen sunset gekozen?

Inderdaad geen sunset. In eerste instantie was dat wel de bedoeling alleen ging daardoor de leaseprijs erg omhoog. En achteraf valt het mij eigenlijk helemaal niet tegen zonder sunset.

Absoluut slechts een detail! blijft een mooie wagen. Ik heb de mijne vrijdag opgehaald en zal snel wat foto's maken plus een eerste review... Eerste gevoel is iig top!

bverp

Lid
Bijna is het zover. Heb lang moeten wachten en heb de handleiding al 3x gelezen. Maar woensdag (13-7) mag ik dan eindelijk mijn Superb Combi op gaan halen. :laugh:

Gefeliciteerd met je mooie auto. Ik ben alleen blij dat ik niet bij elke geïnteresseerde de naam en uitvoering van de auto moet noemen. wat een riedel namen zeg.

bverp

Lid
Gisteren de Superb Combi opgehaald en ondertussen 250km ermee gereden. En hoewel het nog vroeg is kan ik niets anders zeggen dat de auto mij zeer goed bevalt. Ook het Amundsen navigatiesysteem werkt perfect. Ik zal binnenkort wat foto's posten.

Miez1

Forumguru
@bverp,

Veel veilige kilometers gewenst! Maar 'binnenkort' wat foto's posten is te makkelijk. Kom op met die foto's, we zitten te wachten.....;)

Grtz.

Miez

Mr_McPhisto

Actief lid
Mooi dat de kar je bevalt bverp. Ik heb hem vorige week donderdag gehaald en het is een prima wagen. Lekker stil en helemaal niet slecht voor zo'n 1.6tdi.
Ik vind het sportonderstel echt een wereld van verschil t.o.v. het normale onderstel. Veel plezier met je nieuwe auto.
Hier nog wat foto's, van begin tot eind zeg maar.... IMG_1131.jpg IMG_1137.jpg voor forum 2.jpg 11072011297.jpg

Bijlagen

• IMG_1132.jpg
    IMG_1132.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 78
Bovenaan Onderaan