Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn nieuwe aanwinst - Skoda Superb Combi Ambition 1.6 TDI Greenline Business Line
Ik blijf dit toch wel één van de mooiste kleuren voor een Superb Combi vinden. Wat is de officiële naam van deze kleur? Of is dit ook Anthracite Grey Metallic? Het lijkt een tint lichter dan het grijs op mijn Octavia.
Ja inderdaad jammer, maar goed niks aan te doen. De kleur is Platin Grey en inderdaad ook in mijn ogen één van de mooiste kleuren (voor mij zelfs de mooiste).
Platin Grey! Oh, ik meen dat de Octavia ook in die kleur leverbaar is. Ik denk dat ik dan wel weet in welke kleur ik mijn volgende Octavia bestel (als het weer een Octavia wordt).
Inderdaad geen sunset. In eerste instantie was dat wel de bedoeling alleen ging daardoor de leaseprijs erg omhoog. En achteraf valt het mij eigenlijk helemaal niet tegen zonder sunset.
Absoluut slechts een detail! blijft een mooie wagen. Ik heb de mijne vrijdag opgehaald en zal snel wat foto's maken plus een eerste review... Eerste gevoel is iig top!
Bijna is het zover. Heb lang moeten wachten en heb de handleiding al 3x gelezen. Maar woensdag (13-7) mag ik dan eindelijk mijn Superb Combi op gaan halen.
Gefeliciteerd met je mooie auto. Ik ben alleen blij dat ik niet bij elke geïnteresseerde de naam en uitvoering van de auto moet noemen. wat een riedel namen zeg.
Gisteren de Superb Combi opgehaald en ondertussen 250km ermee gereden. En hoewel het nog vroeg is kan ik niets anders zeggen dat de auto mij zeer goed bevalt. Ook het Amundsen navigatiesysteem werkt perfect. Ik zal binnenkort wat foto's posten.
Mooi dat de kar je bevalt bverp. Ik heb hem vorige week donderdag gehaald en het is een prima wagen. Lekker stil en helemaal niet slecht voor zo'n 1.6tdi.
Ik vind het sportonderstel echt een wereld van verschil t.o.v. het normale onderstel. Veel plezier met je nieuwe auto.
Hier nog wat foto's, van begin tot eind zeg maar....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.