Ziet er goed uit! Een stage 1 naar 300 pk is een mooie stap voor de Octavia. De combinatie met een inlet elbow en een aangepaste uitlaat klinkt als een leuke setup.
Heb je de auto laten meten op de rollenbank of is die 300 pk op basis van de tuningsoftware? En wat zijn de plannen hierna, nog meer performance-mods of vooral de uitstraling met de nieuwe velgen? Succes ermee en houd ons op de hoogte!