Mijn gele Skooooooda

brolli21

Senior Member
ECS Coilover hardware kit met topmounts, Draagarmrubbers voorin en anti rollbar endlinks van Whiteline.

Hoop dat dit icm mn st schroefset en whiteline stabilisatorstang lekkere verschil gaat maken. We gaan het zien!
Mooi setje zo, maar waarom niet meteen verstelbare Camberplates gekozen voor de voorschokdempers? Dan kan je de camber waardes ook perfect zetten zonder direct met het subframe te hoeven schuiven.

Wat betreft wielen, ik ben blij dat ik niet de enige ben met een velgentik :angel:

Gelukkig heb ik mn Rs nog niet zo lang, dus ik heb pas 3 verschillende setjes(gehad)

Laatst bewerkt door een moderator:

skooooooda

Forumguru
Ik heb heel lang nagedacht over camberplates, maar heb er toch voor gekozen om alles lekker OEM+ te doen. En deze ECS kit had echt alles kwa bouten moeren en de topmounts. Vandaar hahaha

Ja het blijft een dingetje met ons dan! Soms 19 inch soms 18 inch hahahahaha

skooooooda

Forumguru
Ook toevallig op een schroefset? Of meer showauto style en op airride. (Heb mn antwoord al op je profiel gevonden. HEEL DIK!)

Ik heb trouwens een plekkie nodig waar ik alle onderstel delen op VAGspec kan laten monteren. Iemand een idee? Voel me niet comfortabel genoeg om het zelf te doen helaaas.

brolli21

Senior Member
Ik ben automonteur en doe alles zelf, maar heb de komende tijd niet veel tijd over om een hele auto buiten werktijd aan te pakken voor een vers onderstel.

skooooooda

Forumguru
Aaaah jammer. Het scheelt dat ik al een schroefset geinstalleerd heb en puur alle nieuwe hardware, topmounts en endlinks gemonteerd moet hebben. Ik denk dat de draagarmrubbers voorin wel best veel tijd in beslag zal nemen

brolli21

Senior Member
Draagarmrubbers voor is best wel ff een klusje ja, weet niet of je rubbers hebt gekocht die je moet persen, of die je er zo in kan drukken(zo was het iig vroeger met powerflex), en je moet natuurlijk ook de oude rubbers nog uit de armen krijgen.

Bovenaan Onderaan