Eindelijk mijn auto weer terug. Maar wederom heeft Care er een potje van gemaakt. Vandaag gaan we weer een robbertje telefoonklimmen beoefenen want de kleurverschillen zijn wederom onacceptabel, daarbij is ook nog eens het matte deel van de bumper net schuurpapier zo ruw terwijl alle overige matte onderdelen keurig glad van structuur zijn....
Hallo!!!! OOK LEASERIJDERS HEBBEN EEN AUTOHART 'lieve' mensen bij Care Autoschadeherstel....
De matte delen zijn totaal verschillend van kleur t.o.v. de rest van de matte delen. De vorige keer is het bij Care ook niet naar wens opgelost ook niet de laatste keer toen de kleur wel goed was maar de matheid weer niet.....
Ik snap het niet hoor... ik heb de vriendelijke man gevraagd of hij zijn eigen auto zo zou accepteren en het antwoord was nee.... Waarom zadel je er dan wel een ander mee op?
Goed, foto's volgen zodra ik wat tijd heb.
Helaas had ik geen keuze waar men de auto naartoe bracht maar als ik wel de keuze heb kom ik in ieder geval nooit meer bij Care. Rijnders heeft de vorige schade uiteindelijk wel naar behoren kunnen herstellen. Dus we gaan maar eens in conclaaf met de LM om te kijken of we die het niet gewoon af kunnen laten maken.