Mijn Fabia II Combi FL Scout 1.2TSI 105pk

RefleCs

Forumguru
Gelukkig wel ;) Ben ook zeerzeker blij met de winterbandjes :) Veiligheid voor alles :) Heb toch regelmatig het hele gezin in de auto zitten.

RefleCs

Forumguru
Snik

full

RefleCs

Forumguru
Mijn vrouw had de auto mee. Auto die lomp invoegde waardoor alles vol in de ankers moest op de N200. Sja en ondanks de afstand tussen de auto's toch behoorlijk er bovenop gezeten. En de initiële veroorzaker van deze remactie is natuurlijk met de noorderzon vertrokken in z'n legergroene Mehari

Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Nee het lijkt erop dat er geen persoonlijk letsel is maar dat zal de komende dagen ook nog even uit moeten wijzen. Mijn vrouw heeft wel de spieren aangespannen dus is nu wat stijfjes. Even in de gaten houden en anders een bezoekje huisarts.

De klapzakken zijn in hun stulpje blijven zitten. Dat scheelt al weer iets. Ik rij nu een Octavia 1.2 TSI tijdelijk (wat een straf) alleen half zo luxe als mijn Fabia. Moet wel zeggen dat de 1.2 TSI in de Octavia mij nog best verrast.

CDK

Forumguru
Dat is kl#te zeg! :( Hopelijk alleen blikschade, dat is al erg genoeg! Succes met de afhandeling!

RefleCs

Forumguru
Jawel het is een leasert dus dat komt wel goed allemaal daar maak ik mij niet heel druk om. Maar ondanks dat het een leasert is doet het nog steeds pijn aan mijn autohart. Maar ik ben allang blij dat er geen persoonlijk letsel lijkt te zijn.

Cordoba

Forumguru
Mijn vrouw had de auto mee. Auto die lomp invoegde waardoor alles vol in de ankers moest op de N200. Sja en ondanks de afstand tussen de auto's toch behoorlijk er bovenop gezeten. En de initiële veroorzaker van deze remactie is natuurlijk met de noorderzon vertrokken in z'n legergroene Mehari

Dus ook op redelijke afstand van huis gebeurd? (ik neem aan Amsterdam-Haarlem, ken geen ander stuk N200/A200). Zo'n Mehari moet toch terug te vinden zijn, zo veel zijn er niet. Ik weet wel dat er in Reeuwijk-Brug een groene Mehari staat, maar dat is meer mosgroen/olijfgroen i.p.v. legergroen. Maar als je 5 groene Mehari's hebt in heel Nederland is het waarschijnlijk al veel.

RefleCs

Forumguru
Yep er was ook een getuige die zich gemeld heeft en een verklaring heeft afgelegd. Dus hopelijk kan men daar nog wat mee. En inderdaad een Mehari zou niet al te moeilijk te vinden moeten zijn. Mijn vader heeft vroeger een knal oranje gehad ;)

Wel typisch, ik moest gelijk denken aan het verhaal van @Corné de Kluijver en zijn ervaring met snijdende automobilisten.....

RefleCs

Forumguru
Eindelijk mijn auto weer terug. Maar wederom heeft Care er een potje van gemaakt. Vandaag gaan we weer een robbertje telefoonklimmen beoefenen want de kleurverschillen zijn wederom onacceptabel, daarbij is ook nog eens het matte deel van de bumper net schuurpapier zo ruw terwijl alle overige matte onderdelen keurig glad van structuur zijn.... :sterretjes:

Hallo!!!! OOK LEASERIJDERS HEBBEN EEN AUTOHART 'lieve' mensen bij Care Autoschadeherstel.... :banghead:

De matte delen zijn totaal verschillend van kleur t.o.v. de rest van de matte delen. De vorige keer is het bij Care ook niet naar wens opgelost ook niet de laatste keer toen de kleur wel goed was maar de matheid weer niet.....

Ik snap het niet hoor... ik heb de vriendelijke man gevraagd of hij zijn eigen auto zo zou accepteren en het antwoord was nee.... Waarom zadel je er dan wel een ander mee op? :nono:

Goed, foto's volgen zodra ik wat tijd heb.

Helaas had ik geen keuze waar men de auto naartoe bracht maar als ik wel de keuze heb kom ik in ieder geval nooit meer bij Care. Rijnders heeft de vorige schade uiteindelijk wel naar behoren kunnen herstellen. Dus we gaan maar eens in conclaaf met de LM om te kijken of we die het niet gewoon af kunnen laten maken.

dirkkroneman

Forumguru
Anders bij een andere Care de afspraak maken? Hier in Zwolle prima ervaring mee.. Gewoon even een andere dichtbij zijnde op zoeken :)

RefleCs

Forumguru
Bij mijn scout is het zo dat de bumpers mat grijs zijn (delen) en zowel deze vestiging van Care als de vestiging bij mij om de hoek hebben die niet naar behoren kunnen herstellen.

Bovenaan Onderaan