Leuk RefleCs! Klinkt goed. Wij zijn net zo tevreden en vinden het nog elke dag een feest om in onze Scout te stappen. Onze auto is voorzien van een DSG en dat is superrelaxed rijden. Ik was bang dat een automaat de auto trager zou maken, trager in de zin met optrekken en schakelen. Maar dat is zeker niet het geval. De auto rijdt lekker pittig en qua comfort hebben we niets te klagen. Ook het zonnedak is een grote aanwinst. Het maakt de 'cockpit' een stuk lichter en met name de passagiers kunnen meer zien wanneer je bv in de bergen rijdt of in een bosrijke omgeving. Vanmiddag worden er winterbanden onder gezet, voorzien van siervelgen. Het idee dat onder deze mooie auto een paar zwarte winterbanden zouden staan zonder siervelgen.... brrrr. Zonde :-)
Vervelend van je rammeltje, hopelijk is dat in de garage snel gefixt.
Ook wij zien zelden een Scout rijden, en gespot ben ik tot nu toe ook nog niet :-) Maar als ik een Satin Grey Scout zie rijden kan het eigenlijk niet missen dat jij het bent!
We hebben geen moment spijt gehad van onze keuze. En we zijn ervan overtuigd dat het met deze auto ook zeer relaxt zal zijn om een lange rit richting buitenland te maken.