Mijn Fabia II Combi FL Scout 1.2TSI 105pk

RefleCs

Forumguru
Zoow net de bestelling voor m'n nieuwe leaseauto gezet. Het is een Skoda Fabia Combi Scout 1.2 TSI 77Kw geworden.

Kleur: Satin Grey Metallic

Extra's:
  • 'Climatronic', elektronisch geregelde Airconditioning
  • Elektrisch schuif-/kanteldak
  • Lichtmetalen velgen 17" Kentaur
  • MDI (Mobile device interface)
  • Multifunctioneel stuurwiel
  • Trekhaak vast 13 polig met CS
  • Hulpveren
Het wachten kan beginnen!! Week 36 is de voorlopige prognose.

Mijn Fabia Combi Scout wordt verwacht in week 30, bijna dus!
Cappuccino metalic, met zonnedak, trekhaak, climatronic, en automaat. In bestelling sinds begin februari (komt door automaat) dus we zijn nu wel klaar met het wachten :-)

RefleCs

Forumguru
Ik ben benieuwd naar de foto's! Ik kreeg die kleur er bij mijn vrouw niet door :tongue: Ik ben voor Satin Grey gegaan omdat die kleur op de scout zo weinig voorkomt.

Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten. Dat heb ik nu al :tongue:

Wij vonden het eigenlijk de enige kleur die mooi smoelde bij de auto. We hebben nu een fabia combi blauwgrijs.

Sorry, had ook gereageerd op het andere berichtje, had deze niet gezien.

RefleCs

Forumguru
Wij vonden het eigenlijk de enige kleur die mooi smoelde bij de auto. We hebben nu een fabia combi blauwgrijs.

Sorry, had ook gereageerd op het andere berichtje, had deze niet gezien.

Mijn huidige Fabia Combi is knalrood. Ik heb deze auto overgenomen van een collega toen wij op vakantie zouden gaan met vouwwagen en onze dochter van een half jaar oud. Al mijn zelf gekozen leaseauto's hebben tot nog toe wat met rood gehad. Polo en Leon. De Polo was Sunset red en mijn leon ook knalrood.

De capuchino kleur vond ik ook heel mooi en zwart en grijs vind ik te standaard. De overige kleuren waren ook niet mijn smaak. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat met Satin Grey. Ik kan overigens maar erg weinig goeie foto's van Satin Grey vinden die echt de kleur doet overkomen op het scherm van een PC. Die uitdaging stel ik mezelf ook zodra hij binnen is. Fotografie is een hobbie dus kan me er wel op botvieren denk ik.

Fabia

† In Memoriam
Ik blijf het een hele mooie kleur vinden, Corrida Red. Het stond echt prachtig op mijn Fabje.

RefleCs

Forumguru
Laatst een mooie Passat gezien. Ook knalrood met alleen maar chromeaccenten. Nergens zwart (ja de banden) en 18" lichtmetaal. Zag er erg gaaf uit. Maar toch wou ik nu eens wat anders.

RefleCs

Forumguru
Oeeehw... net te horen gekregen dat de verwachte leverdatum 9-9-2011 is! Das een dikke maand eerder dan eerdere berichtgeving! :D

Super! Dat is een mooi bericht. Ik ben erg benieuwd, de mijne heeft leverweek 30, dat is volgende week. Maar het lijkt me dat ze nu toch wel weten wanneer die vrachtauto bij hen voor de deur stopt. Met mijn scout erop natuurlijk :-)

Joepie! Eindelijk is het dan zover: volgende week vrijdag wordt mijn scout geleverd. Dus als je binnenkort een splinternieuwe capuccino-beige fabia combi scout spot vanaf dan..... grote kans dat ik het ben!

Ik heb 'm 1 februari besteld, dus ruim 4,5 maanden. Lang genoeg, vind ik wel. Maar ik heb afgelopen week de verkoper het vuur wat aan de schenen gelegd omdat die zo vaag bleef over de levering. Blijkbaar kunnen ze daar niet veel over zeggen. Dat vind ik opmerkelijk, het is geen broodje kaas dat je koopt en iemand moet toch ten alle tijden kunnen zien waar mijn auto gebleven is in het hele proces. Maar ja, ik ben geen autoverkoper, ik denk alleen even logisch na :-) Maar een beetje assertievere houding van de verkoper had ik wel op prijs gesteld.

Overigens heb ik een automaat besteld, dat schijnt langer te duren.

RefleCs

Forumguru
De leverdatum voor mijne staat nog steeds op 9-9 dus ik ben benieuwd. Inderdaad schijnen de DSG's langer te duren. Ik heb zelf een handbak besteld. Wel lastig hoor al dat wachten. Rij al 4 jaar rond in een auto die ik niet zelf heb samengesteld dus ben wel weer toe aan iets wat ik zelf heb gekozen!

RefleCs

Forumguru
8) Wow!! Vandaag mail van de dealer!! Ik mag mijn auto op gaan halen!! Dat is behoorlijk wat eerder dan gepland!! (9-9 was originele datum) Helaas ben ik nu op vakantie maar goed ik heb weer wat om naar uit te kijken!!!

Bovenaan Onderaan