Mijn Fabia I Combi

Philleuh

Actief lid
Skoda Fabia Combi van 2005.
1400TDI 70Pk

Opties:
elektrische ramen, centraal vergrendeling en vanaf 5km/h sluiten deuren automatisch en dat zijn ze zowat denk ik

Minpunten:
Parkeer deukjes
Gat in achterbumper voor after market trekhaak

foto's

Dan heel goedkoop S3 velgen gevonden, jammer dat ze baby blauw zijn maar daar komt deze winter verandering in, komen weer in het grijs. Maar momenteel zijn de centjes op.
Achter moeten wel weer de potjes eronder want hij ligt op zijn "gat". Vooraan zou ik nog 0,5cm zakken maar als achter de potjes er weer onder zitten komt die daar 2cm hoger. Dus blijft ie vooraan zo anders steekt de neus de grond in en kont de lucht in.

Philleuh

Actief lid
Nog een fabia 1 combi erbij! :D leuk! :super:

velgjes zijn 18 inch?

Velgjes zijn 17 inch met 195/40 yokohama bandjes.

Mooi auto goed onderhouden, hij glimt tegen je op.
Net aangeschaft ?

Heb hem sinds maandag en is redelijk goed onderhouden. Op wat kleine parkeerdeukjes na en het gat in de achterbumper voor de aftermarket trekhaak.
Voor me vorige wagens zou ik alles eruit laten halen en de achterbumper vervangen maar de zin ontbreekt me want elke cent die je in een wagen investeerd krijg je toch nooit weer.

Philleuh

Actief lid
Zo de voorste wielkasten zijn gerold en ligt wat lager.
Voor mij ligt ie zo ideaal.
Nu wachten tot de winter om de velgen in het grijs te laten zetten.

D

Deleted member 2717

Leuke Fabia :) Ziet er sportief uit :)

Hoe is het comfort met deze grote wielen en verlaging?

Glenn

Actief lid
die kom je ook overal tegen stond ergens bij je in de buurt op mivw

welke ophanging zit er onder wat die gaat wel goed laag

Philleuh

Actief lid
die kom je ook overal tegen stond ergens bij je in de buurt op mivw

welke ophanging zit er onder wat die gaat wel goed laag

Steekt een weitec onder
En ja stond bij jou in de buurt op MIVW.
Woonde vroeger zelfs bij je in de buurt. Ben van Itegem en woon nu in Lint en reed vroeger met een zwarte golf 4cabrio(ben u met deze wel paar keer gekruist en telkens men hand opgestoken). Mijn broer komt u ook vaak tegen rijd met een grijze Jetta5 op zwarte wielen. Weet dat je vroeger in Berlaar woonde maar weet niet of dat nu nog zo is?

Philleuh

Actief lid
Leuke Fabia :) Ziet er sportief uit :)

Hoe is het comfort met deze grote wielen en verlaging?

Over comfort heb ik geen klagen. Als je van enkele botswagens komt(Golf2 en Jetta2 op 2cm van de grond) rijd deze echt super. Ben zeer tevreden over de weitec kit die eronder zit.

Glenn

Actief lid
De wereld is klein

De jetta heb ik zeker ook al gezien vet zicht

Ja nog in Berlaar maar de auto moet nu niet meer buiten staan

Philleuh

Actief lid
De wereld is klein

De jetta heb ik zeker ook al gezien vet zicht

Ja nog in Berlaar maar de auto moet nu niet meer buiten staan

Ah nog altijd in dien bocht in de straat van de markt dan?
Want was allang geleden dat ik de wagen had gezien. Alle heb vooral uwe combi er zien staan.

darkprojectx

Forumguru
oh goed nieuws om te horen dat het nog comfortabel is met een verlagingssetje, ik kom ook van de "botsauto" kant :grin:
wat kost nog zo'n Weitec setje? (mag ook via PM)
Heb je nog een plaatje van je Jetta?

Hmm als je voorspatbord te ver is uitgerold is het misschien wel mooi als je hem achter toch laat doen. Altijd balen als ze net niet doen wat je wilt :biggthumpdown:

Philleuh

Actief lid
oh goed nieuws om te horen dat het nog comfortabel is met een verlagingssetje, ik kom ook van de "botsauto" kant
wat kost nog zo'n Weitec setje? (mag ook via PM)
Heb je nog een plaatje van je Jetta?

Hmm als je voorspatbord te ver is uitgerold is het misschien wel mooi als je hem achter toch laat doen. Altijd balen als ze net niet doen wat je wilt

ex wagens

img0260800.jpg

p1620614.jpg

img1892v.jpg

img3566c.jpg

Heb de weitec in okkazie gekocht voor 250euro. Aankoopbewijs was 1jaar oud en de kmstand van de wagen was 20000km. Wagen was bij een vriend binnengekomen voor overname. Set had 15000km als ik kmstand plaatsing en wagen vergeleek.

Trucker

Actief lid
je houd wel van lage auto's, ik vind het er super uitzien alleen
het in/uitstappen lijkt me lastig.

darkprojectx

Forumguru
het in en uit stappen gaat best goed hoor, maar de brug op komen is meestal het probleem :grin:

ik heb in het verleden ook alleen maar lage auto's (vw's) gehad :super:
ik vind je mk3 carbrio nog het mooist, zit aardig wat werk in.. mooi omlaag, glimmende hoepeltjes, mk4 neus erop, mk5look koplampen, embleemloos grilletje.. jaa lekker autotje voor de zomer! :aangenaam:

waarom ben jij eigenlijk van de vw buikschuivers af gestapt?

wel grappig dat we beide voor de Skoda Combi hebben gekozen!

Philleuh

Actief lid
het in en uit stappen gaat best goed hoor, maar de brug op komen is meestal het probleem :grin:

ik heb in het verleden ook alleen maar lage auto's (vw's) gehad :super:
ik vind je mk3 carbrio nog het mooist, zit aardig wat werk in.. mooi omlaag, glimmende hoepeltjes, mk4 neus erop, mk5look koplampen, embleemloos grilletje.. jaa lekker autotje voor de zomer! :aangenaam:

waarom ben jij eigenlijk van de vw buikschuivers af gestapt?

wel grappig dat we beide voor de Skoda Combi hebben gekozen!

Was een Mk.4 cabrio hoor. Reed wel lekker maar kwamen iets teveel kosten motorisch en onder de wagen aan.
Wel mijn vriendin en ik verwachten ons eerste kindje, reden genoeg om super lage wagens in te ruilen voor een familiewagen. En voor de prijs van deze skoda had ik een passat van '99.
1999 of 2005 was men keuze rap gemaakt en deze behoorde ook tot de VAG groep.
Ook de kmstand sprak aan had net geen 100000km terwijl zo'n passat al makkelijk 200000km had.

Bovenaan Onderaan