Mijn Fabia I Combi

Philleuh

Actief lid
Zo airride is opgehaald.
Er komt terug een schroefkit omdat het lekkerder rijd.
Ik gebruikte de airride toch niet, ik parkeerde zoals ik reed.

darkprojectx

Forumguru
maar nu kun je niet meer zo laag.. of krijg je een set die uber laag kan?
Ik vind het wel jammer dat die van mij voor niet lager kan.. schroefdraad is op en heb nog wat ruimte in mn wielkast..

darkprojectx

Forumguru
zit gegarandeerd in het merk, ik kets op Vmaxx rond wat een goedkope set is (+/- 400 euro nieuw)
KW is wat duurder maar dan heb je ook wat meer.

Philleuh

Actief lid
Wel ik rijd origineel rond :rockon:
Rijd veel beter zo, en ik moet naar niets zien. Was/Ben het allemaal een beetje beu dat verlaagd rondrijden.
Heb mezelf dan ook maar iets anders aangeschaft, een basman(fiets).
Kruipt ook heel wat tijd en geld in om hem op te lappen, en ik rijd graag met de fiets.

@darkprojectx: Jij kan nog altijd je hulpveer weghalen waardoor hij toch nog 2-3cm zakt.

Philleuh

Actief lid
In November 2011 werd mijn Skoda Fabia Combi geleverd na 1j en 10maand ging deze naar mijn vrouw omdat ze ergens anders ging werken en dus een wagen nodig had. Nou mij kwam dat goed uit ik ben na 1j max 2j een wagen beu dus zag ik de kans wat nieuws te zoeken. Na wat zoeken kwamen ik en mijn vrouw op een Vw Jetta van Januari 2012. Gaan kijken en ja hij stond ons aan. Dus gelijk gekocht.
Hopelijk ben ik hier nog welkom vermits we toch nog een Skoda hebben.

Foto's van mijn vrouw haar Fabia Combi. (Op winterbanden)

En ja ik ben overgelopen naar VW namelijk de Jetta.

Bij deze mag een Moderator de titel ook even aanpassen naar: Skoda Fabia II Combi en Volkswagen Jetta

Philleuh

Actief lid
2 betere foto's genomen wel met de Samsung GS4. Oja voordeur bestuurder was niet goed gesloten voor degene die zeggen dat de spatie tussen beide deuren te groot is.

Bovenaan Onderaan