We kunnen je auto dopen!!:grin:Stuur je nog kaartjes Trucker, of schenk je een borrel?
Fles 'champagne' tegen t voorspatbord? Of op t dak?We kunnen je auto dopen!!:grin:
Jeetje wat soft, en alcohol achter stuur mag niet.Fles beetje leeggooien in een boterhamzakje, knoop erin en dopen maar! Houden we nog wat over om op te drinken ook!
Dan wel eentje zonder beugels.....want je weet denk ik, als geen ander, dat die in de wasmachine vaak storing geven....bh zakje
Kunnen we geen advertentie in de kranten van morgenochtend plaatsen? wegen vanaf de dealer naar huis Trucker afgezet?Laat hij zijn EERSTE rit in zijn EERSTE nieuwe wagen maar zo aflopen dat hij heelhuids thuis komt !:blush::2133:
En ook je kentekenbewijs dl 1, 2 en 3 al gereed liggen?Haha ik ben blij dat jullie zo begaan zijn met me....
Net nog een hoop paniek in de tent,onze zoon had de sleutels van de nissan zoek gemaakt hele huis overhoop gehaald maar toch gevonden,het opruimen zal iets langer duren.
Lukt niet Trucker, zo ver gaat de service niet.Yep ik heb alles klaar liggen dus laat die auto maar komen...
Nou, Leuke KleurWauw net opgehaald en helemaal te gek,en gekoeld daschboordkastje en zonnenbrilhouder...