mijn eerste nieuwe auto

Fabia

† In Memoriam
Wees maar blij dat dit weekend we niet overgaan op de wintertijd. Anders had je nog een uur extra moeten wachten:uitlachen:

Wasmachineman

Forumguru
Met een bh zakje een deuk? Echt niet!
Er zijn zelfs "geestelijken" die je auto inwijden!
En veel alcohol mag niet, 0,2 promille toch wel?

EdK

Forumguru
We zijn wel weer zeer subtiel bezig heren !!
Hebben jullie de tijd niet gezien dat hij hem kan ophalen ??
Wel reken daar eens de tijd dat het kost om die GL op te leveren aan trucker door de dealer.
Daarna wordt de wagen buiten gezet en mag hij naar overhandiging van de sleutels de openbare weg op !!

Je snapt natuurlijk wel dat hij met zijn eerste NIEUWE wagen in zijn leven , dus bloednerveus de weg op mag !

En weet je wat het dan is rondom Heemskerk ?? Juist de spitstijd met veeelllll file's en de kans op een aanrijding het grootst !
En dan hebben jullie het nog over champagne en bierkratten stuk slaan ????

Laat hij zijn EERSTE rit in zijn EERSTE nieuwe wagen maar zo aflopen dat hij heelhuids thuis komt !:blush::2133:

FredV

Banned
Laat hij zijn EERSTE rit in zijn EERSTE nieuwe wagen maar zo aflopen dat hij heelhuids thuis komt !:blush::2133:
Kunnen we geen advertentie in de kranten van morgenochtend plaatsen? wegen vanaf de dealer naar huis Trucker afgezet?
Nooddiensten langs de weg op strategische plaatsen?

EdK

Forumguru
En ik lees net dat je giro rekening leeg was en dat alles in het rood werd geschreven

Denk je wat zo'n advertentie kost ???

Hij neemt maar een afhaalchineesje mee, en nuttigd die maar bij de dealer.
Als dat dan op is dan is het een stuk rustiger op de wegen rondom Heemskerk !

Trucker

Actief lid
Haha ik ben blij dat jullie zo begaan zijn met me....

Net nog een hoop paniek in de tent,onze zoon had de sleutels van de nissan zoek gemaakt hele huis overhoop gehaald maar toch gevonden,het opruimen zal iets langer duren.

wimv

Actief lid
@Trucker: Ach, het houdt je bezig, het leidt af en je bent van de straat moet je maar denken.

FredV

Banned
Haha ik ben blij dat jullie zo begaan zijn met me....

Net nog een hoop paniek in de tent,onze zoon had de sleutels van de nissan zoek gemaakt hele huis overhoop gehaald maar toch gevonden,het opruimen zal iets langer duren.
En ook je kentekenbewijs dl 1, 2 en 3 al gereed liggen?

Trucker

Actief lid
Wauw net opgehaald en helemaal te gek,en gekoeld daschboordkastje en zonnenbrilhouder...

Foto-U7GTS73P-D.jpg

Bovenaan Onderaan