mijn eerste nieuwe auto

wimv

Actief lid
Trucker, we denken allemaal maandag om 16.00 uur even aan je. Veel plezier vast !
Wim

ripper

Nieuw lid
veel plezier,
blijft spannend dat wachten is een mannending denk ik nog steeds.
Bij mij bevalt hij prima er staat nu 850km op de teller en heb geen klachten alleen spijt van park distance control niet als optie genomen maar voor latere inbouw gekozen verder rijd en doet hij het heerlijk.
mvg ripper.

Trucker

Actief lid
Ik denk ook dat het een "mannen ding"is mijn vrouw snapt ook niet dat ik er zo mee bezig ben,ze vind me onrustig en druk.

Fabia

† In Memoriam
Mijn vrouw begint na al die jaren een beetje te begrijpen en laat me lekker m'n gang gaan.

EdK

Forumguru
Dus je loopt nog steeds te stuiteren door het huis ?
Volgens mij ga je het liefst voor het hek van de dealer zitten kijken naar het kleine stukje achterband van je wagen !
En al komt er een 20 jarige schaars gekleed langslopen, trucker merkt het niet eens op !

Trucker

Actief lid
Dealer zit op een industrie terrein dus de kans dat er een schaars geklede jonge vrouw langsloopt is al erg klein ongeacht het weer.
Maar ik heb nu alleen oog voor mijn auto(slijt wel weer)

EdK

Forumguru
Dat laatste was al redelijk duidelijk bij een ieder van ons hoor !!
Dus niet alleen bij vrouw en kinderen !

corsaar

Senior Member
Jullie zijn allemaal even erg. Of je nu FredV heet of EdK of trucker.
Alleen edk drukt zich wat subtieler uit.
Tjonge tjonge wat een heibel in de tent.

Trucker

Actief lid
Valt wel mee hoor,we hebben allemaal in hetzelde schuitje gezeten toch en de een is er iets meer mee bezig als de ander.

FredV

Banned
Ik kan die klok wel vooruit kijken haha
Je kunt m ook vooruit zetten, maar of t echt helpt....
en dan die lange nacht en dag.... tot t zover is...
Een thriller ...de geboorte van... het aangeven bij de instantie, de naamgeving...de eerste voorzichtige omwentelingen.. en alras steeds harder rollen.. snel naar volwassenheid...
Stuur je nog kaartjes Trucker, of schenk je een borrel?

Bovenaan Onderaan