mijn eerste auto was een VW Golf 2 1.3 uit 1985 met carb motor..
gekocht voor 300 euro (of hadden we toen nog guldens? )!
dorpel was rot maar voor de apk met glasvezelmatjes dicht/vlak gemaakt en daarna in de kleur van de auto gespoten :super: (jaja toen al haha)
er zat zelfs een gat in het blok geroest, echt te bizar voor woorden..
ik had er zelf centrale vergrendeling op gebouwd, echt te dramatisch voor woorden!
het originele plastic front met dubbele vierkante koplampen in de cliko gegooid want dat vond ik lelijk.. achteraf bleek het een zeldzaam front te zijn wat tegenwoordig 500 euro waard is...........
bohhh ik zie me nog samen met mn vader het rubber van het schuifdak vervangen.. wat een HELS werk was dat!!!!! Ik heb nog nooit zoveel schroevendraaiers en klipjes over de oprit zien vliegen..
Ik mis het nu wel in de winter (not)... niet alleen de ramen buiten krabben maar daarna ook nog de ramen aan de binnenkant krabben..
In de zomer file parkeren zonder stuur bekrachting met 205 bandjes eronder.. oh oh wat een lol.. met het zweet op de kop spierballen kweken haha..
maar de mooiste herinnering was toch wel dat ik lekker met mn eigen autotje samen met mn vriendin lekker naar het strand enz kon rijden.