Mijn 3e Octavia en 2e Combi

Had je mss beter een keyless protector besteld.....

Hi
In plaats van de keyless entry uit te schakelen gebruik ik een beschermhoes van Mutekey. Deze hoes zorgt ervoor dat het signaal wordt geblokkeerd en dat mijn auto dus beshermd is tegen diefstal! Ik raad je zeker aan eens een kijkje te nemen op Mutekey
Ik ben enthousiast over deze beschermhoezen, het scheelt een hoop gedoe en nu ben ik verzekerd tegen diefstal!

Groeten,
Dennis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

leon-cupra

Forumguru
@Dennis Janssen
Met een keyless protector zoals ik hem nu heb ben je nog meer verzekerd tegen diefstal. Het systeem schakelt automatisch de sleutel uit en schakelt de sleutel terug in na verificatie. Mijn sleutel kan ook gewoon in mijn broekzak blijven.
Met zo een hoesje moet je iedere keer de sleutel erin steken en eruit halen. Verlies je je comfort van keyless.
oké zo een keyless protector kost wel wat meer maar je behoudt tenminste je comfort van keyless.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Gefeliciteerd met je bomvolle O3!

Bij ons in de keuken hebben we een blikje staan waar altijd de sleutel in zit. Dit blikje zorgt er voor dat het dievengilde 's nachts echt geen enkel signaaltje kan opvangen. Heb met het blikje tot naast de deurgreep gestaan en nog wilde de auto niet keyless ontgrendelen.
Dus voor mij weegt het gemak van keyless ontgrendelen en sluiten zwaarder dan de dicipline om de sleutel steeds in het blikje te doen. Het zorgt er ook voor dat vrijwel altijd dat de sleutel op een vaste plek ligt en niet overal en nergens rondslingert, een bijkomstig voordeel van het blikje.
 
Bovenaan Onderaan