Mijn 2019 Octavia III FL Combi vRS 245 'Luna'

Timmer

Donateur
Mijn dochter was al een tijdje aan het aandringen op 'van die zwarte ramen, zodat de mensen niet zien of je in de auto zit', er binnenkort weer een autovakantie aankomt, en ik misschien stiekem de dochter haar idee wel goed vond;

Vandaag even langsgeweest bij VTB Pro te Brussel. Vensters laten tinten. Kortweg; TOP!
Snel, degelijk, vriendelijk en gewoon goed.
Sfeerbeeldje:
WhatsApp Image 2022-07-13 at 9.04.37 PM.jpeg
Stond een zeeeer leuke wagen binnen, en die Mulliner was ook niet mis :D
Eindresultaat;
WhatsApp Image 2022-07-13 at 9.04.38 PM.jpeg WhatsApp Image 2022-07-13 at 9.04.38 PM (1).jpeg
Op de laatste foto zie je ook dat ik enkele weken terug eens een busje plastidip heb vastgekregen, en de letters heb zwart gemaakt.
Mijn dakdragers Thule 9584B zijn na enkele weken zoeken, bellen, herbestellen, pakje kwijt, nieuw pakje onmogelijk, blablabla EIN-DE-LIJK aangekomen. Moeten nog gemonteerd worden, maar dan wil ik eerst een dakkoffer hebben :)
Verder zijn we net aan de 35000km aangekomen, en gaat ze eind van de maand binnen voor een inspectierondje en een 'Zen mobiliteits' pakket. Voor die €39 mogen ze van mij gerust de wagen eens wat beter nakijken, en dan ben ik geruster.

Hop, op naar de volgende !
 

Timmer

Donateur
Bijna een jaartje geleden dat ik hier nog eens gepost heb. Andere functie op het werk, bijberoep, kindjes en vrouw...
Tijd vliegt. Km's ook. We staan net over de 52000 ondertussen.
Ze is eind december voor de eerste keer door de keuring gegaan, zonder opmerkingen uiteraard.
Binnenkort gaat ze terug naar de garage voor een inspectie,
nieuwe olie/filters heeft ze vorige week al gehad :) (het scheelt toch veel als je het zelf doet...).

Verder is er eigenlijk niet veel veranderd aan de auto, hoewel ze dringend nog eens gewassen mag (hmmm, MOET) worden, en terug in de wax gezet worden.
Ik heb er nog steeds plezier in, hoewel ik toch nog soms vind dat de DSG wat sneller mocht zijn, en ik soms toch denk van 'had ik nog maar men 6MT'... maar 't is gewoon een super familiewagen. Iedereen kan erin met de nodige uitzet, en als het eens plezanter rijden mag zijn doet ze ook wat ik wil.

Had van de week sinds lange tijd nog eens een uurtje vrij en heb me dan maar met wat 'prutswerk' bezig gehouden, dus ik presenteer jullie;
Riding shotgun:
skoda-12gauge.jpg skoda-12gauge2.jpg

Het zal wel niet ieders smaak zijn, ik vond het wel een leuk tijdverdrijf, en ik vind dat het best goed past bij de kleur van de wagen.
Gek genoeg blijven die dingen best goed steken (toch tot 140km/h, sneller heb ik er nog niet mee gereden).

Hopelijk heb ik ook weer wat meer tijd binnenkort om hier terug wat actiever te zijn,
tot binnenkort!
Timmer
 
Bovenaan Onderaan