Ja idd, vanochtend mee bezig geweest. Oude eruit, wat draadjes omgestoken/gesoldeerd, nieuw paneel erin. Alle kleppen ingeleerd, eerste loop van de compressor gestart. En geen koude lucht met de airco aan

, VSDC eraan om eventuele foutcodes op te speuren, en die waren er. Foutcodes opgezocht op het net en tot de conclusie gekomen dat het nooit geen probleem is om het paneel te vervangen van een pre naar een Fl, behalve voor de BKD-motor die ik erin heb zitten

. De compressor word ingeschakeld door het paneel, maar bij dit type motor schakelt het motormanagement de compressor gelijk weer uit. Het is eventueel op te lossen door een bedrijf in Duitsland die het motormanagement aanpast maar dat zie ik niet zo zitten.
Ik had me van te voren behoorlijk ingelezen op diverse buitenlandse forums voor dat ik tot aankoop ging van het paneel en nooit gelezen dat er iemand problemen mee gekregen heeft, die pech heb ik weer.
Voorlopig gaat ligt dit even stil, jammer want dit is eigenlijk laatste wat ik nog op mijn verlanglijstje heb staan.