D
Deleted member 20094
Ik heb onlangs mijn nieuwe leaseauto in ontvangst mogen nemen.
Rij er nu bijna 3 weken in. Echter ik verlaat mijn werkgever per 1 april.
Gelukkig geen afkoopsom of verplichting om de leaseauto mee te nemen, de auto gaat simpel weg gewoon weer worden gebruikt door een andere werknemer.
Bij mijn nieuwe werkgever krijg ik geen beschikking over een leaseauto.
Ik dien een eigen privé auto in te brengen en krijg een km-vergoeding (€0,39/km).
Nu zit ik een beetje rond te kijken naar een goede betrouwbare occasion.
Voorwaarde is een O3, Hatchback (gewoon om dat ik een combi oersaai vind, maar dat is mijn persoonlijke mening).
Maar wat komt er voorin te liggen?
Een 1.2TSI of een 1.6TDI?
Verwachting is dat ik rond de 50.000km totaal ga rijden (privé en zakelijk).
Wat is wijsheid met een oog op de toekomst? Wat is de toekomst van diesel?
Ben benieuwd naar jullie visie/advies.
Rij er nu bijna 3 weken in. Echter ik verlaat mijn werkgever per 1 april.
Gelukkig geen afkoopsom of verplichting om de leaseauto mee te nemen, de auto gaat simpel weg gewoon weer worden gebruikt door een andere werknemer.
Bij mijn nieuwe werkgever krijg ik geen beschikking over een leaseauto.
Ik dien een eigen privé auto in te brengen en krijg een km-vergoeding (€0,39/km).
Nu zit ik een beetje rond te kijken naar een goede betrouwbare occasion.
Voorwaarde is een O3, Hatchback (gewoon om dat ik een combi oersaai vind, maar dat is mijn persoonlijke mening).
Maar wat komt er voorin te liggen?
Een 1.2TSI of een 1.6TDI?
Verwachting is dat ik rond de 50.000km totaal ga rijden (privé en zakelijk).
Wat is wijsheid met een oog op de toekomst? Wat is de toekomst van diesel?
Ben benieuwd naar jullie visie/advies.