Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel mooier dan zo'n gla imo, Mercedes maakt sinds jaren weer schitterende wagens, ik was verliefd op de e modellen van de jaren 90', daarna zijn ze qua design in een neerwaartste spiraal gegaan, de Benzen van begin 2000 tot 2012-13 zijn zowel binnen als buiten lelijke hokken zonder enige ziel, nu is het weer dat alleenstaand merk van welleer. Zeer knappe wagen!! Proficiat.
Zo, dat is snel gegaan, in een half jaar tijd van een Octavi vRS naar een GLA45 AMG naar een C63s. Dat zijn serieuze stappen voorwaarts. Ik wens je heel veel plezier met je prachtige C. Waanzinnige bak met een heerlijk geluid!
Prijzen tweedehands vallen best wel mee voor zo een beul van een wagen, echter de onderhoudskosten en maandelijkse kosten ... die zullen niet zo "budgetvriendelijk" zijn.
Mijn volgende word normaliter ook geen witte meer, valt niet proper te houden, staat prachtig onder de straatlampen rond deze tijd, maar ziet oh zo snel helemaal vuil.
Krijg je die wel op de achterin de C dan? Geen kinderstoeltjes meer zeker.
Nog even paar keer gekeken, maar als anti-Ster man, is een AMG toch altijd jaloersmakend. Geluid van een AMG-V8 blijft heerlijk.
Prijzen tweedehands vallen best wel mee voor zo een beul van een wagen, echter de onderhoudskosten en maandelijkse kosten ... die zullen niet zo "budgetvriendelijk" zijn.
Dat klopt wat je zegt, over het algemeen is onderhoud inderdaad iets duurder. Hetzelfde geldt voor de onderdelen. Zoals de keramische remmen, in principe gaan ze een (auto)leven lang mee. Als ze toch vervangen moeten worden kosten het je € 8,5k voor alleen de remschijven aan de voorzijde
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.