Mercedes-Benz GLA 45 AMG

JeSko

Forumguru
Veel mooier dan zo'n gla imo, Mercedes maakt sinds jaren weer schitterende wagens, ik was verliefd op de e modellen van de jaren 90', daarna zijn ze qua design in een neerwaartste spiraal gegaan, de Benzen van begin 2000 tot 2012-13 zijn zowel binnen als buiten lelijke hokken zonder enige ziel, nu is het weer dat alleenstaand merk van welleer. Zeer knappe wagen!! Proficiat.

Henrik

Forumguru
Zo, dat is snel gegaan, in een half jaar tijd van een Octavi vRS naar een GLA45 AMG naar een C63s. Dat zijn serieuze stappen voorwaarts. Ik wens je heel veel plezier met je prachtige C. Waanzinnige bak met een heerlijk geluid!

Okki

Forumguru
Mooie bak en de goede kleur....want zie..er kwam vandaag een klant bij mij met een, voorheen, witte...

IMG_20191212_140353_resized_20191212_035847255.jpg IMG_20191212_140403_resized_20191212_035847980.jpg

leon-cupra

Forumguru
Machtige bak. :rockon:

Prijzen tweedehands vallen best wel mee voor zo een beul van een wagen, echter de onderhoudskosten en maandelijkse kosten ... die zullen niet zo "budgetvriendelijk" zijn.

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Mijn volgende word normaliter ook geen witte meer, valt niet proper te houden, staat prachtig onder de straatlampen rond deze tijd, maar ziet oh zo snel helemaal vuil.

StefanAR

Forumguru
Zwart wordt inderdaad ook snel vuil hahah, binnenkort laat ik hem in de coating zetten dan is het schoonmaken een stuk makkelijker :D

Nee, nee geen Aventador. Past niet met 3 kids, dan de Urus :deuk:

MaxN

Donateur
Krijg je die wel op de achterin de C dan? Geen kinderstoeltjes meer zeker.
Nog even paar keer gekeken, maar als anti-Ster man, is een AMG toch altijd jaloersmakend. Geluid van een AMG-V8 blijft heerlijk.

StefanAR

Forumguru
Machtige bak. :rockon:

Prijzen tweedehands vallen best wel mee voor zo een beul van een wagen, echter de onderhoudskosten en maandelijkse kosten ... die zullen niet zo "budgetvriendelijk" zijn.

Dat klopt wat je zegt, over het algemeen is onderhoud inderdaad iets duurder. Hetzelfde geldt voor de onderdelen. Zoals de keramische remmen, in principe gaan ze een (auto)leven lang mee. Als ze toch vervangen moeten worden kosten het je € 8,5k voor alleen de remschijven aan de voorzijde

Bovenaan Onderaan