Mercedes-Benz GLA 45 AMG

s-line

Forumguru
Hopen dat jij er meer plezier mee hebt dan een kennis van mij, die heeft na een klein jaar ellende weer een Seat Leon cupra 290 terug gekocht. Was misschien wel een maandag ochtend of vrijdagmiddag auto!:D

s-line

Forumguru
Zeker @Okki er zijn overal problemen, maar hij hoopte dat juist door van VAG naar benz te gaan,dan minder problemen te hebben.

Laatst bewerkt:

dirkie996

Forumguru
Ik had bijna een Mercedes CLA 180d met AMG lijn aangeschaft ,
maar kon er niet overheen komen dat een auto die er uit ziet alsof ie 300 pk heeft maar 114 heeft (en ook nog een Renault motor)
Dat is inderdaad een echte "sleeper". Eéntje die blijft slapen, al geef je volgas. Een echte schande van Mercedes, om daar 'n 1500cc van Renault in te leggen, een badge van 180 op te kleven ( om dan de indruk te wekken, dat het om 'n 1800cc motor gaat) en daar dan 'n Mercedes-prijs op te kleven.:pieker:

StefanAR

Forumguru
Dat is inderdaad een echte "sleeper". Eéntje die blijft slapen, al geef je volgas. Een echte schande van Mercedes, om daar 'n 1500cc van Renault in te leggen, een badge van 180 op te kleven ( om dan de indruk te wekken, dat het om 'n 1800cc motor gaat) en daar dan 'n Mercedes-prijs op te kleven.:pieker:

:deuk:

StefanAR

Forumguru
Mini update :cheer:
20190724_193833-1512x2016.jpg
Verder ga ik zondag naar RPM Live met AMG DC en staan we (ergens) op de paddock. Tenslotte rij ik 10 augustus mee met de CCrally Luxemburg Drive, 300 km toeren richting Luxemburg vanuit NL en dan weer terug :D

StefanAR

Forumguru
Gefeliciteerd. Dat is een flinke upgrade:)

Dat is het zeker! Heb behoorlijk wat auto's proefgereden (S6, RS6, M3, M5, Giulia Q) en uiteindelijk voor de C63s gekozen. Of vanwege te weinig beleving in de ene auto (bijvoorbeeld AUdi S6), buiten budget (RS6), te weinig praktische ruimte (Giulia Q, M3) of te gedateerd (M5).

StefanAR

Forumguru
Nog niet heel veel meer, ik zal binnenkort nog wel even meer foto's maken en even een nieuw topic aanmaken! Opties zijn onder ander AMG performance uitlaat, AMG performance stoelen, groot navi en keramische remmen.

MaxN

Donateur
Persoonlijk geen Mercedes fan, maar om een AMG kan je moeilijk heen. Mooie bak. En mooier dan de GLA als je het mij vraagt.

Bovenaan Onderaan