Sciroccofrank
Senior Member
@Neptukker, de veeltand kan ik meenemen , een stekkertrekker nietWelke maat veeltand heb je nodig Neptukker? Kun je dat eens vergelijken met een torx? Ik weet niet of ik het heb, maar dan kan ik het wel thuis opzoeken.
@Neptukker, de veeltand kan ik meenemen , een stekkertrekker nietWelke maat veeltand heb je nodig Neptukker? Kun je dat eens vergelijken met een torx? Ik weet niet of ik het heb, maar dan kan ik het wel thuis opzoeken.
Je hebt altijd baas boven baas he.Mijn uitje begint vanavond al![]()

Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel.Had raydelft niet gisteren al antwoord gegeven?
Heb ik nog 1 stomme vraag corne...,
Is er ook brood zonder boter?
Je wil mij echt niet over mijn nek zien gaan namelijk!
Als je daar maar niet mee gaat gooien.waterbalonnen![]()
Hij had niet gezegd dat hij definitief kwam dacht ik...Had raydelft niet gisteren al antwoord gegeven?
Heb ik nog 1 stomme vraag corne...,
Is er ook brood zonder boter?
Je wil mij echt niet over mijn nek zien gaan namelijk!
Nee joh, ik neem zelf wel wat mee.Hij had niet gezegd dat hij definitief kwam dacht ik...
Brood zonder boter... Nee ik vrees van niet, moet ik droog brood voor je meenemen?
)@Corné de KluijverYep, ik zal er zijn en kom zo ongeveer na het middaguur. Is dat OK?
@Pasqual @Skodaforum.nl @iedereen heel erg bedankt voor de waardering!!! Zojuist terwijl ik aan het poetsen was een bloemetje mogen ontvangen
Zo leuk!!!
Echt super!!!Toppie, dankjewel! Had ik gemist helaas....