EdK
Forumguru
Dan had ik een Superb genomen!
Wit met zwarte velgen![]()
Zo'n klein meissie met zo'nnnn grote wagen ??
Optie van verhoogde kussen om tussen stuur door te kunnen kijken is geschrapt van de optielijst hoor....
Vandaar die Yeti
Dan had ik een Superb genomen!
Wit met zwarte velgen![]()
Nou, nogmaals, ik ben absoluut niet klein!Zo'n klein meissie met zo'nnnn grote wagen ??
Optie van verhoogde kussen om tussen stuur door te kunnen kijken is geschrapt van de optielijst hoor....
Vandaar die Yeti
In de lengte ben ik een ukkie....vind wel dat jij nu verplicht je eigen foto moet plaatsen...ik heb t over de lengte, op het horizontale vlak heb je dit ons al uitgelegd.
Ik was toendertijd net op tijd met die avatar foto ......... toch ????![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik even! Niemand hier hoeft zich ooit te schamen voor wie hij of zij is toch?Tsja dat wil ik wel geloven, maar voor jou ( jullie )bestwil kan ik dit jou niet aandoen.
Maar een tipje van de sluier......... ben net zo wit als die mooie string..

Ik heb die van mij net gedaan, maar morgen 100 km op en neer naar werk.Dan in de avond richting Varsseveld....kun je de lijkjes weer tellen.En ik ga zaterdag echt niet eerder opstaan om het opnieuw te doen.Zo net even snel de auto uitgezogen, morgenavond nog even een snelle wasbeurt, vloeistoffencheck en luchtfilter cleanen en dan moet het goedkomen zaterdag!![]()
Zo net even snel de auto uitgezogen, morgenavond nog even een snelle wasbeurt, vloeistoffencheck en luchtfilter cleanen en dan moet het goedkomen zaterdag!![]()
KEI harde HARDcore natuurlijk!En wat is het genre Exciter?
Lekker hoor!Beethoven en Mozart en een vleugje van Bach voor de ochtend.
De middag word een middagje Jazz
Beethoven en Mozart en een vleugje van Bach voor de ochtend.

weet je de avondmuziek nog niet eens........
Wil je ons weg hebben.![]()
Ehhhh, eigenlijk wel ja.......... want dan heeft het nut om te komen en Yetje die dag toch te kunnen oppeppen.
Nu zou het heen en weer rijden voor een kortingsbon voor Yetje 1,4TSI
En tsja dat wordt me te gek hoor

Woeiiiii!zat net nog even naar het weer te kijken.... daar word ik vrolijk van! zonnig en 17 graden![]()