Pendragon
Donateur
Geef iedereen dan een nummer,.. Mooi ezelsbruggetje
Goed plan!
Geef iedereen dan een nummer,.. Mooi ezelsbruggetje
Yep!Tsja dat is zo'n ijzer ding dat je gebruikt om je geld wat je wit wast weer van de kreukels te ontdoen...
Heb je hem weer ???
Je bent toch niet stiekem een.....vrouw!!??Op het moment dat ik deze top avatar ga veranderen en ik ga een vraag hier op forum stellen dan weet ik nu al dat ik de opmerking ga krijgen dat ik me eerst moet gaan voorstellen !
Wel en om dat voor te zijn blijf ik gewoon bij deze avatar die mijn verdere leven mijn avatar zal blijven.
En wat is het genre Exciter?
Je bent toch niet stiekem een.....vrouw!!??
Hij is een kop groter dan ik,hahahaha. Laat dat -je maar achterwegeen natuurlijk zijn wij vooral benieuwd naar het zoontje van lovely...
Er is niks mis met een Citigo.Ik heb hem gekozen omdat ik niet wil moeten werken voor mijn auto.Een vrouw met een Yeti ????
Kom op, dan had ik echt wel een 4x4 citygo gereden hooor, tsjjj vrouwen......
Mooi kun je nu je stoelen gaan strijken..........
Ben je dan toch stiekum een man ??Er is niks mis met een Citigo.Ik heb hem gekozen omdat ik niet wil moeten werken voor mijn auto.
Ik ben er super trots op. Als ik veelverdiener was zou ik ook wel een Yeti nemen heur!
Sh*t....zij heeft mij door.....Ben je dan toch stiekum een man ??
Als je veelverdiener zou zijn,...zou je dan niet een mooie auto willen ipv een Yeti ....Er is niks mis met een Citigo.Ik heb hem gekozen omdat ik niet wil moeten werken voor mijn auto.
Ik ben er super trots op. Als ik veelverdiener was zou ik ook wel een Yeti nemen heur!
Dan had ik een Superb genomen!Als je veelverdiener zou zijn,...zou je dan niet een mooie auto willen ipv een Yeti ....![]()
Dan had ik een Superb genomen!
Wit met zwarte velgen![]()
Nou, nogmaals, ik ben absoluut niet klein!Zo'n klein meissie met zo'nnnn grote wagen ??
Optie van verhoogde kussen om tussen stuur door te kunnen kijken is geschrapt van de optielijst hoor....
Vandaar die Yeti
In de lengte ben ik een ukkie....vind wel dat jij nu verplicht je eigen foto moet plaatsen...ik heb t over de lengte, op het horizontale vlak heb je dit ons al uitgelegd.
Ik was toendertijd net op tijd met die avatar foto ......... toch ????![]()
![]()
![]()
![]()