Alsjeblieft zeg! Ben pas jarig geweest!Word je dan een jaartje ouder? Dan gaat het wel goed komen met het gebak![]()
En ons allemaal niet uitgenodigd voor het feestje, valt een beetje tegen hoor.Alsjeblieft zeg! Ben pas jarig geweest!![]()
Ook het weer belooft al veel goeds voor het weekend![]()
Misschien op die planeet waar jij op zit maar in Varsseveld volop zon !Ja het gaat sneeuwen...............
Vraag dan ook gewoon om hulp, doe niet zo moeilijk.Dan zet ik ook maar even d'n kop d'r op...
Daarnaast kunnen jullie mij herkennen aan het feit dat ik een deel van de dag met mijn kop in mijn achterbak sta, met één hand mijn achterklep in de lucht probeer te houden, met één hand twee waterpomptangen los probeer te laten op mijn gasveren, één hand nodig heb om de stempelveren vast te houden en dan nog één hand om met een hete lucht föhn krimpkousjes aan te brengen.
![]()
Zal je zien, heeft ze ons net ingesmeerd, gaat de zon weg.Dus jullie verwachten allemaal dat lovely jullie insmeert met zonnebrand en jullie gaan vechten onderling om lovely in te mogen smeren..............![]()
Wij gingen elkaar toch helpen?!Dan zet ik ook maar even d'n kop d'r op...
Daarnaast kunnen jullie mij herkennen aan het feit dat ik een deel van de dag met mijn kop in mijn achterbak sta, met één hand mijn achterklep in de lucht probeer te houden, met één hand twee waterpomptangen los probeer te laten op mijn gasveren, één hand nodig heb om de stempelveren vast te houden en dan nog één hand om met een hete lucht föhn krimpkousjes aan te brengen.
![]()
Gelukkig wel!Wij gingen elkaar toch helpen?!![]()
Staat ergens in het topic, maar is de laatste pomp voor de grensovergang