Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Octavia III (Combi) mensen die wat accessoires in real live willen zien (alu achterbumperbeschermer, instaplijsten, afneembare trekhaak, rubber mattenset, K&N luchtfilter, motorkapisolatiemat, spatlapsets e.d.), kunnen dat bij de blauwe wel bekijken.

Hopelijk is er nog een verlaagde III later in de middag om eens in het echt te zien.:)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Vanenkelen

Forumguru
Dan zet ik ook maar even d'n kop d'r op... ;)

Daarnaast kunnen jullie mij herkennen aan het feit dat ik een deel van de dag met mijn kop in mijn achterbak sta, met één hand mijn achterklep in de lucht probeer te houden, met één hand twee waterpomptangen los probeer te laten op mijn gasveren, één hand nodig heb om de stempelveren vast te houden en dan nog één hand om met een hete lucht föhn krimpkousjes aan te brengen.
:sterretjes:

Blackokkie2

Forumguru

Daarnaast kunnen jullie mij herkennen aan het feit dat ik een deel van de dag met mijn kop in mijn achterbak sta, met één hand mijn achterklep in de lucht probeer te houden, met één hand twee waterpomptangen los probeer te laten op mijn gasveren, één hand nodig heb om de stempelveren vast te houden en dan nog één hand om met een hete lucht föhn krimpkousjes aan te brengen.
Vraag dan ook gewoon om hulp, doe niet zo moeilijk.:deuk::deuk::D:deuk::deuk::D

Joske

Forumguru

Wij gingen elkaar toch helpen?! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan