MaRco2
Forumguru
krijg je met die Japanse rotzooi![]()
Gelukkig weet ik wel beter.

krijg je met die Japanse rotzooi![]()
Dus de taxi staat zaterdagochtend voor de deur te wachten ?
Toch wel netjes dat ik eens een keer opgehaald en gebracht word........
Dat zou top zijn Dirk! Dankjewel!Corné, ik kan een koelkastje meenemen. Weet niet hoeveel liter die is, maar grote flessen/pakken passen er in. Kan vanavond als ik er aan denk wel een fotootje posten. Werkt op 12v en 230v. Op 230v kan ie zelfs vriezen als het moet (compressor)![]()
Top dat je aanwezig bent!Zo, even een late beslissing, maar ik kom ook gewoon even langs. Aan mijn bak van 1998 kan maar weinig getuned worden.
Wel, ik bied mij bij deze aan voor de muzikale verfraaiing. Ik kan mijn mobiele DJ set meenemen, heb hiervoor alleen een stopcontact 240V~ nodig.
Is dat wat?
Hoe verleidelijk het zo langzamerhand ook is geworden - categorie "gezelligheid" wat mij betreft, de GL hou ik liefst redelijk origineel - toch gaat het 'm zaterdag niet worden. Iets met belofte maakt schuld en zo, nog los van het feit dat ik deze week om andere redenen al meer kilometers maak dan me normaal gesproken lief is (zélfs in m'n Skoda...).Ook voor de volgende persoon nog een grote rol:
@Canon-Eye voor de nodige foto's en om de lokale veldwachter van ons af te houden want wellicht toch geluidsoverlast door al die getunde Skoda's
Heren het is volgens mij nog niet te laat om je aan te melden![]()