Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
had het onlangs ook eens aan mijn dealer gevraagd.. wat freebies voor een meeting in Holland :pieker:

goh, om het beschaafd te zeggen: geen positief antwoord ;)

Steve

Senior Member
Bij het binnenkomen vanaf de Rebstock garage stonden ze flyers uit te delen die je kon inleveren bij de stand en dan kreeg je een goodie.
In dit geval dus de sleutelhangers etc.

Aangezien ik er meerdere dagen was heb ik de flyer elke keer aangenomen en steeds ingeleverd :D
Was vrij makkelijk te doen ook want we stonden direct boven de Skoda stand in hal 3.1

Kiswum

Forumguru
Ik heb ook wat goodies, helaas kon ik het niet gratis meekrijgen. Ik heb daardoor o.a. sleutelhangers, 1 rapidshirt en een kladblokje met superb potlood in de aanbieding.

(Edit:tongue:laatjes toegevoegd)

Bijlagen

• IMG_20130921_154420.jpg
    IMG_20130921_154420.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 11
  • IMG_20130921_154249.jpg
    IMG_20130921_154249.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 10
  • IMG_20130921_154434.jpg
    IMG_20130921_154434.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 12
  • IMG_20130921_154447.jpg
    IMG_20130921_154447.jpg
    1.013,6 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:

Vanenkelen

Forumguru
Ben vandaag even bij mijn dealer Skoda Rijnwoud uit Rotterdam langs geweest, het is kort dag, maar ze gaan proberen om nog iets te regelen voor ons om uit te delen, ben benieuwd of het nog gaat lukken! Ze waren in elk geval erg enthousiast! Leuk hoor!
Ook mijn dealer (ben er pas een keer geweest voor een beurt), maar kwamen prettig over.

Heb je ze ook verteld over de tuning? Hoe staan zij daar tegenover?

CDK

Forumguru
Ook mijn dealer (ben er pas een keer geweest voor een beurt), maar kwamen prettig over.

Heb je ze ook verteld over de tuning? Hoe staan zij daar tegenover?
Haha mijn dealer wist alles al, over de meeting, over de tuning van mijn motor en DSG, ze waren erg geïnteresseerd naar mijn bevindingen / ervaringen :) vooral op DSG gebied!! op mijn vraag hoe ze het wisten, kreeg ik als antwoord 'wij zijn naast verkoper ook liefhebber en hebben dus ook een account op skodaforum.nl, wel onder een nickname zoals de meesten daar hebben' Dat was leuk én verrassend om te horen.

Cordoba

Forumguru
Veel dealers hebben volgens mij een account bij hun eigen merkforum. Soms alleen om te lezen/controleren, soms dragen ze wat bij, en is het ook hobby.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Haha mijn dealer wist alles al, over de meeting, over de tuning van mijn motor en DSG, ze waren erg geïnteresseerd naar mijn bevindingen / ervaringen :) vooral op DSG gebied!! op mijn vraag hoe ze het wisten, kreeg ik als antwoord 'wij zijn naast verkoper ook liefhebber en hebben dus ook een account op skodaforum.nl, wel onder een nickname zoals de meesten daar hebben' Dat was leuk én verrassend om te horen.
Ze zijn wel bijzonder eerlijk bij jouw garage, is wel leuk om lezen.

Heb je dan ineens ook niet de nickname gevraagd?

Mss wel Jasper ofzo?

:maakmegek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan