lovely305
Forumguru
Krijg nou wat!Dat is niet waar want de Lovely dame is er de avond er voor al, dus Corné das tweede keuze voor je !!![]()
IK ben er als eerste,hahahaha

Krijg nou wat!Dat is niet waar want de Lovely dame is er de avond er voor al, dus Corné das tweede keuze voor je !!![]()

En anders kun je je altijd nog beroepen op dames gaan voor !!Krijg nou wat!
IK ben er als eerste,hahahaha![]()
In dat geval sta ik het aan jou afKrijg nou wat!
IK ben er als eerste,hahahaha![]()

In dat geval sta ik het aan jou af![]()
Nee er zit niets anders meer opKun je nog iets anders dan ??

Jij durft zeker wel te komen!Nah, ik ga me waarschijnlijk verslapen, of ik kan het niet vinden, of ik durf niet meer omdat de citigo erg smerig is geworden....dus we doen het gewoon op volgorde van binnenkomst en interesse![]()
ook met een vieze auto mag je komen hoor, ik weet ook nog niet hoeveel tijd ik heb om te wassen, poetsen gaat sowieso niet lukken....Na de meeting neem ik een sabbaticalBedoel ik, ook na die meeting wil je hier nog geloofwaardig blijven overkomen, toch ......??

Ik denk dat Corne niet de enige is die een ontwenningskuur nodig heeftOhhhhhh een ontwenningskuur uiteindelijk dus

Ik weet nog wel wat leuks voor aan je sleutelbos.......Bekijk bijlage 20575
Is mijn sleutelbos te saai voor je dan?
nee hoor niet te simpel, moest ook snel een plaatje opzoeken, maar ze zijn er ook in de lak kleur van je auto en dat vind ik wel netjesIs mijn sleutelbos te saai voor je dan?
Ik hou van simpel.Ben niet zo'n kleurrijk type![]()
én je sleutel blijft netjes