Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiswum

Forumguru
Ik trek wel een shirt aan van De Graafschap met mijn naam erop, de kans is vrij klein dat ik continu bij mijn auto sta :)

Blackokkie2

Forumguru
Ja Blacky, de letters wel. Bovendien de andere herkenningspunten weet ik ook nog, 2 deukjes in achterklep, Pluto, oranje beest aan antenne, nieuwe logo's, eh.......

Blacky

Forumguru
Ja Blacky, de letters wel. Bovendien de andere herkenningspunten weet ik ook nog, 2 deukjes in achterklep, Pluto, oranje beest aan antenne, nieuwe logo's, eh.......

Helaas zijn de 4deukjes achterklep:banghead:+1motorkap er dan nog niet uit. Dat gebeurt volgende maand. Dus nog herkenbaar.

Cordoba

Forumguru
In het noorden worden wij Brabanders vaak ook als Belgen gezien...

Brabanders zien alle niet-zuiderlingen als Rotterdammers, zo vaak als ik niet voor R'dammer uitgemaakt ben toen ik in Brabant ging wonen en werken, terwijl ik toen in mijn hele leven alles bij elkaar misschien 24 uur in Rotjeknor was geweest.:banghead: (voor sommigen is het ontbreken van de zachte 'g' direct reden om iemand in het hokje 'Rotterdam' te stoppen.

Antera

Donateur
Ik zal met TCL shirt aan doen al zal je daar weinig van zien als het koud is. Daarintegen heb ik een Skoda Racing vest aan die wel opvalt en waar ik aan te herkennen ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan