och.. het is maar 500km hoor@Joske, het is dat ik niet op de lijst sta, anders stond ik m'n plekje aan jou af om te rollen, je bent altijd de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve met een flinke dosis humor, maar laat je niet op kosten jagen hoor! Je bent al een klein fortuin aan diesel kwijt voordat je heen en weer gereden bent....
dan is ie eens goed warm gereden, een lange rit doet een TDI altijd deugd!En ook je roetfilter, niet te vergeten...een lange rit doet een TDI altijd deugd!
omdat ik mss, waarschijnlijk ook zal komen?Gezien de 'dreigende' gezelligheid begin ik het zo langzamerhand te betreurendat ik die zaterdag niet kan wegens reeds bestaande verplichtingen...

)Is ook een factor...omdat ik mss, waarschijnlijk ook zal komen?

Is ook een factor...
Ik lust echt geen bier(!), ben daarentegen wel tamelijk verzot op Belgische chocolade![]()

kwart? je grootmoeder Belgisch dan? (gokjeOh, oh! Ik zie weer een post over belgische pralinekes....
Ik ben kwart belg, maar ik geef er niks om...gelukkig voor Joske![]()
)kwart? je grootmoeder Belgisch dan? (gokje)
ohhh! dat is chantage!![]()

ongelooflijk dat ik dat zomaar kan raden éKlopt!

Helaas - gaat echt niet lukken. Heb mijn vrouw een wat mij betreft niet-omkeerbare toezegging gedaan voor dat weekend want ik huldig het aloude beginsel "een man een man, een woord een woord"...@Canon-Eye : we zullen dan maar pralines meebrengen zeker? (moet je OOK wél komen é)
Houdt dit in dat de nieuwe 1.4TSI 140pk nu wel gekraakt is en dus te chippen is?Belangrijke informatie!!
De Octavia III 1.6 TDI is tot op heden niet te chippen, het password van de ecu is nog niet gekraakt helaas, maar er wordt druk aan gewerkt, het lijkt er op dat de andere motoren wel al te chippen zijn.
.
. Dit ga ik wel missen, nu terug naar 105pk dus een peekaatje of 30 en het nodige koppel extra is zeer welkom. Je mag er wel vanuitgaan dat deze waarden ook gehaald worden bij de huidige SO TSI's maar TVS weet het antwoord
.Ik kan de post zo 1, 2, 3 niet terug vinden waar Corné dit al eens beantwoord heeft, maar het valt te "flashen" waardoor je dealer geen update zal zien en ik weet niet of de mogelijkheid bestaat om het later gratis terug te laten zetten..@Corne, uit ervaring weet ik dat chiptuning (OBD) overschreven kan worden door een software update tijdens onderhoudsbeurt bij de dealer, mits hier aanleiding voor is. Is dit risco er ook bij de chiptuning van TVS en zo ja kun je na een software update van de dealer dan bij daarna terug en de auto weer (gratis) laten tunen?
zoals ik al zei, het lijkt er op/het ziet er naar uit.... dat houdt in dat er er nog ook nog een onzekere factor in zit, maar de vooruitzichten zijn positief.Houdt dit in dat de nieuwe 1.4TSI 140pk nu wel gekraakt is en dus te chippen is?
Is er dan ook al bekend wat de resultaten zijn? Hoe zit het dan al ze later meer/betere dingen uit de tuning kunnen halen, mag je dan nog een keer terug komen?