Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcFred

Senior Member
Weer eens wat anders dan "brommers kieken"... :deuk:

Ik kom de 28e wel met een omweg naar Varsseveld, moet vanuit Barendrecht eerst naar Ruurlo en dan stukkie zuidelijker en ik moet de avond ervoor tot 0.00 werken... Weet nu al dat het moment van de wekker pijn gaat doen :banghead:

Steve

Senior Member
Yep in 2002 bouwde ze geen 850`s meer maar de opvolger V70 was er toen al een tijdje.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Hetzer, 10.00h begintijd verzamelen kan eerder uiteraard, ook onderweg natuurlijk om met elkaar mee te rijden, een aantal heren die gaan tunen en / of rollen verzamelen @ Gulf tankstation op de A12 kort voor de Duitse grens om vervolgens in Duitsland bij Aral Ultimate 102 te gaan tanken, ik ben zelf ook van plan om dat te doen, alleen moet ik ruim van tevoren aanwezig zijn @ TVS voor de laatste loodjes ;)

Greetz Corné

CDK

Forumguru
Nog even voor de duidelijkheid voor eventuele nieuwe leden of nieuw geïnteresseerden....,

Het betreft een meeting voor forumleden, het is voor de gezelligheid, maar liefhebbers kunnen tevens tegen 50% korting laten chippen en / of hun DSG laten flashen tevens is voor €15,- een vermogensrun op de rollenbank te doen, toegang is gratis, hapjes en drankjes zijn ook gratis verkrijgbaar.

aanvang is 10.00h

opgeven kan bij mij middels een PM

het adres is:

TVS Engineering - DSG Dokter
Valutaweg 12
7051 EA Varsseveld

hopelijk heb je iets aan deze info, je bent van harte welkom, maar geef je wel eerst even van te voren op aub ;)

Greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan