Hoe kom jij aan deze informatie?
Zal ik dat niet nog even voor je navragen? Volgens mij is deze namelijk prima te tunen en zou er dan ongeveer 175pk uit te halen zijn, misschien dat de ECU open moet, maar dat is bij alle nieuwe motormanagement systemen zo die nog niet gekraakt zijn.
Greetz Corné
Zou zeker zo kunnen zijn!Ik denk dat hij op RON98, zeker na tuning, van onderuit ook veel mooier gaat oppakken.
Dat lijkt mij bij de "zware" Superb juist een groot voordeel.
Ik ga een mailtje sturen, ik kom er bij je op terug!Ik meen ergens zoiets gezien te hebben, maar dat kan natuurlijk al achterhaald zijn.
Het zou in mijn geval gaan om de (relatief nieuwe) 140pk 1.4TSI die in de O3 ligt.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden hiervoor zijn, maar zoals eerder aangegeven zou 28/9 nog te vroeg zijn voor daadwerkelijke tuning.
Vraag me nu ook af of het mogelijk is tuning te combineren met de drive setup, dus eco tuning voor eco en power tuning in sport.
Idd, zag ik laatst ook bij Autoradam. Een gewone pomp met 98@Corné de Kluijver ga ik 98 tanken, maar waarschijnlijk niet bij BP. Zonder een hele discussie te openen over de verschillende benzine merken geloof ik niet zo in dat de ene beter is dan de andere. Kijk dit artikel van Kassa: http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/dure-premium-benzine-rijdt-niet-zuiniger/speel/1/ ik herken dit totaal, omdat ik zelf regelmatig bij het BP distributiecentrum in Amsterdam kwam toen ik voor een Amerikaans engineering bedrijf werkte die veel werk daar deed. Van BP, Texaco, Shell tot allerlei andere merken kwamen daar hun vrachtwagens vullen. Ik tank in de buurt vrijwel altijd bij Autoradam of Shell (die ook meedoet aan lagere prijzen) en ik merk eigenlijk geen verschil. Wanneer merkte ik wel verschil? Afgelopen week in Frankrijk, waar ik 95 E10 tankte. Buiten dat het anders rook zei zelf mijn vrouw dat de motor anders klonk. Dus ondanks dat Skoda zegt dat al hun auto's prima E10 kunnen hebben ben ik er geen voorstander van en zal ik op plekken waar alleen E10 te krijgen is 98 tanken.
In jouw geval wel Dennis, niet doen dus!Als ik dat ga tanken...houd hij ermee op. Lust ie niet. En rijdt niet meer
Top!Ik ga een mailtje sturen, ik kom er bij je op terug!
Als je aanwezig bent op 28/9 krijg je die kortingsvoucher van 50%, kan je later de tuning laten doen
Greetz Corné
@Corné de Kluijver ga ik 98 tanken, maar waarschijnlijk niet bij BP. Zonder een hele discussie te openen over de verschillende benzine merken geloof ik niet zo in dat de ene beter is dan de andere. Kijk dit artikel van Kassa: http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/dure-premium-benzine-rijdt-niet-zuiniger/speel/1/ ik herken dit totaal, omdat ik zelf regelmatig bij het BP distributiecentrum in Amsterdam kwam toen ik voor een Amerikaans engineering bedrijf werkte die veel werk daar deed. Van BP, Texaco, Shell tot allerlei andere merken kwamen daar hun vrachtwagens vullen. Ik tank in de buurt vrijwel altijd bij Autoradam of Shell (die ook meedoet aan lagere prijzen) en ik merk eigenlijk geen verschil. Wanneer merkte ik wel verschil? Afgelopen week in Frankrijk, waar ik 95 E10 tankte. Buiten dat het anders rook zei zelf mijn vrouw dat de motor anders klonk. Dus ondanks dat Skoda zegt dat al hun auto's prima E10 kunnen hebben ben ik er geen voorstander van en zal ik op plekken waar alleen E10 te krijgen is 98 tanken.
En ook dat was in mijn optiek ontopic dirkkroneman je neemt er 1 mee naar de meeting voor je Skoda vriendjesHet gaat tenminste niet over taarten![]()
Zelfs niet in post #431.Het gaat tenminste niet over taarten![]()