Haha, dan sta ik bij dit lijstje bovenaan... :-). In tegenstelling tot de andere lijstjes, snifGaan we ook nog een lijstje maken voor Antera?![]()
Oh dat wil ik dan ook graag laten doenIk moet eigenlijk nog steeds de coming- en leaving-home functie naar de mistlampen laten zetten ipv de Xenon's. Overige instellingen bevallen tot nu toe prima.
Wil je graag dat wij dat vooraf (een lijstje) doorgeven aan jou?Maak een lijstje wat je wilt of denkt dat er zou kunnen. Ik kan helaas niet voor elke auto een lijstje gaan maken wat mogelijk is en niet. Dat word erg lastig + dat niet op alle auto's de zelfde opties mogelijk zijn omdat de module's per auto en per uitvoering kan verschillen.
daarnaast coderingen kunnen ook verschillen per auto en geef daarom per definitie geen coderingen zomaar weg van module's zoals de dealers wel eens willen. Dit kan ongewenste resultaten hebben.
We lopen dan gewoon als ik er ben en de laptop eraan heb hangen de zaken even door. Ook loop ik standaard alle module's even door samen met je om de eventuele opties te doorlopen. Ook ik kan dingen vergeten of anders en daarom is een lijstje wat je wenst erg handig. Ik vul aan daar waar nodig en kan.
Succes dan komt het zeker goed
Ja oke, ik dacht misschien wil hij dat vast hebben. Maar mijn lijstje is niet zo groot (zoveel is er niet "aan" te zetten).@dirkkroneman, denk dat Mark bedoelde om voor jezelf een lijstje te maken, of het wel of niet mogelijk is wat jij wil kan hij toch pas zien als jouw auto aan de stekker ligt
greetz Corné