Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pendragon

Donateur
@Dennis: oh ik dacht dat dat standaard was. Bij mij is dat volgens mij namelijk al zo. Ik zal er toch eens op letten. En verder komt het vast wel als we daar zijn.

CDK

Forumguru
ja guys, ik dacht gisteren, ik ga heel lief vragen of Antera de 28e september het mooie Breda voor Varsseveld wil verruilen..... echt helemaal SUPER dat hij dat ook wil doen, nogmaals bedankt Mark.

Noord26

Forumguru
Ik moet eigenlijk nog steeds de coming- en leaving-home functie naar de mistlampen laten zetten ipv de Xenon's. Overige instellingen bevallen tot nu toe prima.

dirkkroneman

Forumguru
Tenzij achterruitverwarming bij mij ook aan te zetten valt, is er verder niks aan te zetten bij mij denk ik.. Anders hoor ik graag de mogelijkheden :)

Noord26

Forumguru
Ben d'r al een keer met Mark via de mail/dit forum mee over in gesprek geweest om te laten doen tesamen met vervanging van de lampen. Totdat de dealer dit, onder het mom van service, wilde doen + afstelling. Echter dingen veranderen wilde de dealer niet aan beginnen zonder volledige code's en op eigen risico van de klant. Schijnt 2min werk te zijn voor Mark..

:)

Antera

Donateur
Maak een lijstje wat je wilt of denkt dat er zou kunnen. Ik kan helaas niet voor elke auto een lijstje gaan maken wat mogelijk is en niet. Dat word erg lastig + dat niet op alle auto's de zelfde opties mogelijk zijn omdat de module's per auto en per uitvoering kan verschillen.

daarnaast coderingen kunnen ook verschillen per auto en geef daarom per definitie geen coderingen zomaar weg van module's zoals de dealers wel eens willen. Dit kan ongewenste resultaten hebben.

We lopen dan gewoon als ik er ben en de laptop eraan heb hangen de zaken even door. Ook loop ik standaard alle module's even door samen met je om de eventuele opties te doorlopen. Ook ik kan dingen vergeten of anders en daarom is een lijstje wat je wenst erg handig. Ik vul aan daar waar nodig en kan.

Succes dan komt het zeker goed

dirkkroneman

Forumguru
Maak een lijstje wat je wilt of denkt dat er zou kunnen. Ik kan helaas niet voor elke auto een lijstje gaan maken wat mogelijk is en niet. Dat word erg lastig + dat niet op alle auto's de zelfde opties mogelijk zijn omdat de module's per auto en per uitvoering kan verschillen.

daarnaast coderingen kunnen ook verschillen per auto en geef daarom per definitie geen coderingen zomaar weg van module's zoals de dealers wel eens willen. Dit kan ongewenste resultaten hebben.

We lopen dan gewoon als ik er ben en de laptop eraan heb hangen de zaken even door. Ook loop ik standaard alle module's even door samen met je om de eventuele opties te doorlopen. Ook ik kan dingen vergeten of anders en daarom is een lijstje wat je wenst erg handig. Ik vul aan daar waar nodig en kan.

Succes dan komt het zeker goed
Wil je graag dat wij dat vooraf (een lijstje) doorgeven aan jou?

CDK

Forumguru
@dirkkroneman, denk dat Mark bedoelde om voor jezelf een lijstje te maken, of het wel of niet mogelijk is wat jij wil kan hij toch pas zien als jouw auto aan de stekker ligt :)

greetz Corné

Antera

Donateur
Heb geen lijstje nodig. Iedereen mag zich die dag melden bij mij en dan komt het wel goed.

Je mag alleen voor jezelf een lijstje maken wat je eventueel aangepast wilt hebben dan komt de rest vanzelf wel.

CDK

Forumguru
@Andrehj, ik meen mij te herinneren dat jij het laatst in een ander topic had over de cruisecontrol...., bij het op de resume knop drukken schakelde jouw auto terug om snel te accelereren naar de vooraf ingestelde snelheid, dit was bij mij ook het geval en is als je rustig rijd niet nodig en kost onnodig extra brandstof, na mijn dsg aanpassing bij TVS heb ik hier geen last meer van :) als ik de cc op 130 heb staan en bij 80 of 90 in de 6e verzet op de resume knop druk, gaat het geleidelijk naar de ingestelde snelheid :) misschien dus toch iets voor jou?

greetz Corné

CDK

Forumguru
het viel mij op en moest direcht aan jou denken, dus vandaar dat ik het even met je wilde delen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan