Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcFred

Senior Member
@Neptukker, mijn ma rijdt morgen mee richting oosten en die zet ik af op de camping. Ik weet dat daar een doos staat met bitjes met vele soorten en maten, die zal ik meenemen en hopelijk zit de goede er tussen.
 

TedVlemmings

Forumguru
Wow wat een drukte hier, mooi om te zien. Toffe taarten trouwens. Hopelijk zijn ze nog een beetje intact als ik morgen wat later binnen kom vallen. Kan ik ze nog even op de plaat zetten, en anders skoep ik de foto's wel van het forum af.
 

Der Einser

Forumguru
Ik ga maar eens de wekker zetten op 06:00uur om de auto te wassen want ik heb morgen een druk dagje voor de boeg en tot op heden geen tijd gehad om de auto te wassen.
Poetsen zal het dit keer niet worden.
Tot morgen!
 

Chrissel

Senior Member
Goedkoop tanken in Elten

Voor degene die morgenochtend even in Duitsland wil tanken: Volgens de Aral: (geen idee of deze link blijft werken trouwens) is de Star in Elten het goedkoopst en ook nog eens het dichtst bij. (Eerste afslag over de grens (Beek / Elten), direct aan de afrit ten noorden van de A12 / A3).
€1.499 Super E10
€1.539 Super (Euro 95)
€1.579 Super Plus (Ron 98)
€1.389 Diesel
De prijs van Ron 98 staat helaas niet op de site van de ADAC, maar komt van de site van Star.

Pinnen kan gewoon met je Nederlandse pinpas.

Doetinchem is diesel goedkoper 1,36
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan