Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CoesDoes

Forumguru
Misschien ga ik ook in DE tanken ('gewone' benzine aangezien ik toch nog niet ga chippen), zal zelf voor vertrek wat zwarte DE tanken :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CoesDoes

Forumguru
Blijkbaar is diesel in NL nog steeds iets goedkoper, maar de verschillen zijn wel kleiner geworden... vroeger klaagden de Nederlandse pomphouders dat iedereen in Duitsland benzine ging tanken (en kregen daarom zelfs een soort subsidie) maar ondertussen kwamen de Duitsers naar NL om diesel te tanken omdat dat goedkoper was...

Cordoba

Forumguru
Mijn uitje begint vanavond al :)
Ik heb vanmiddag de bordjes Varsseveld algezien
OPROEP:

Beschikt iemand toevallig over een:

-Stekkertrekker

-Veeltand (soort torx maar dan met meer tanden) om bagagerail uit bagareruimte te demonteren (voor Superb Combi)

Mocht je één of beide dingen hebben en je kunt het meenemen naar de meeting dan zou dat helemaal top zijn!

Veeltanddopjes liggen thuis, dagje te laat gevraagd.

CoesDoes

Forumguru
morgen, met hopelijk een fris gewassen en geschoren bestuurder..
Ik hoop dat iedereen fris gewassen is ;) geschoren zal bij mij sowieso niet het geval zijn.., kin heeft al lang geen scheermes gevoeld en mijn hoofd heeft nog voldoende haar gehouden om tot nu toe het scheermes te vermijden.

Blacky

Forumguru
Ik hoop dat iedereen fris gewassen is ;) geschoren zal bij mij sowieso niet het geval zijn.., kin heeft al lang geen scheermes gevoeld en mijn hoofd heeft nog voldoende haar gehouden om tot nu toe het scheermes te vermijden.

Daarom ga ik er nu ff tussen uit om me op te frissen en me een beetje te scalperen.:D

Cordoba

Forumguru
t-shirt dat ik draag is afhankelijk van de verwachte temperatuur, maar het is op zeker een Belgisch bier t-shirt.

CDK

Forumguru
op de balie bij TVS ligt morgen een presentie lijst, of jullie aub willen tekenen voor aanwezigheid!

tot morgen allemaal! TVS Engineering.jpg Ik kom gewoon langs 1.jpg ik kom gewoon langs 2.jpg Vermogensrun .jpg Chiptuning.jpg DSG Lezing.jpg

dirkkroneman

Forumguru
Zo, taarten opgehaald. Alleen jammer dat ik er thuis pas achter kom dat ik mijn jas heb laten hangen (met portemonnee, sleutels, papieren) Noooooo! :(
Dure taartjes zo, 2x Zwolle Nijkerk Zwolle.
Maar goed de taarten zijn er niet minder mooi om..
zu8uny3a.jpg
adazesaz.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan