Dennis Nijholt
Forumguru
Diesel is te duur ik tank morgen voor 1,364 bij me om de hoek
Diesel is te duur ik tank morgen voor 1,364 bij me om de hoek
waar dat?Nog te duur, nu 1,346 vanochtend 1,335
waar dat?
Oke te ver om voor mij, ik tank altijd Shell onbemand in Baarn. Op donderdag ivm. extra korting.De Bilt - Total, Esso alle 3 onbemand
Soesterberg- BP
Oke te ver om voor mij, ik tank altijd Shell onbemand in Baarn. Op donderdag ivm. extra korting.
Ja, kom ik langs van werk naar huis, dus kost ook niets omrijden.die tegenover kasteel Groeneveld? Zoja ook wel eens geweest.
Oke te ver om voor mij, ik tank altijd Shell onbemand in Baarn. Op donderdag ivm. extra korting.
Ik heb vanmiddag de bordjes Varsseveld algezienMijn uitje begint vanavond al![]()
OPROEP:
Beschikt iemand toevallig over een:
-Stekkertrekker
-Veeltand (soort torx maar dan met meer tanden) om bagagerail uit bagareruimte te demonteren (voor Superb Combi)
Mocht je één of beide dingen hebben en je kunt het meenemen naar de meeting dan zou dat helemaal top zijn!
Ik hoop dat iedereen fris gewassen ismorgen, met hopelijk een fris gewassen en geschoren bestuurder..
Ik hoop dat iedereen fris gewassen isgeschoren zal bij mij sowieso niet het geval zijn.., kin heeft al lang geen scheermes gevoeld en mijn hoofd heeft nog voldoende haar gehouden om tot nu toe het scheermes te vermijden.