Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Tuner111

Forumguru
Ok duidelijk, voor wat betreft het eten, dat is als lunch begrijp ik? Je rekent op de hele groep? Staat er een bepaalde tijd voor? Anders moeten vooral de Nederlanders wellicht onderweg iets te eten halen. Vandaar dat ik duidelijkheid probeer te scheppen ;)

het gaat idd om het middageten. de dealer voorziet dit vanaf 13u dus iedereen kan gerust een broodje eten op de meeting.
 

Goofy@5E

Forumguru
Ja in de week word er eigelijk niet met gereden, en in het weekend als het kan ben ik er mee weg ma tijdsgebrek is iets anders... met mijn R had ik ook maar 20000 km op 3jaar

+1 Zit ook in de zelfde situatie, rij met wagen van het werk en ook prive (Renault Master) 45d/jaar, dus o3ke komt vaak ook alleen in we buiten, blijft hij mooi nieuw en moet nie zien op een literke naft, heb nu een 7000km opstaan en is bijna 2j,
 

Bael

Forumguru
+1 Zit ook in de zelfde situatie, rij met wagen van het werk en ook prive (Renault Master) 45d/jaar, dus o3ke komt vaak ook alleen in we buiten, blijft hij mooi nieuw en moet nie zien op een literke naft, heb nu een 7000km opstaan en is bijna 2j,

Inderdaad net hetzelfde bij mij, en hij staat dan ook altijd mooi opgeblonken in mijn garage, al verstaan veel mensen dat niet , het is nu al je hebt met je R zelfs nooit gereden, toch wel maar ik gebruik die niet voor mee bij de bakker te gaan als het regende daarvoor maak ik hem dan niet vuil bv. :tongue:
En zoals je zegt je moet niet op een liter kijken :yeah:
 

Caby

Forumguru
Wie komt er?

  1. @Tuner111 + Eten
  2. @vw125 + eten
  3. @peterrapid + eten
  4. @boontjeRS samen met vrouw + eten
  5. @Goofy@5E met vrouwke + eten
  6. @Kenei85 + eten (mss zelfs met partner)
  7. @Antera + Hapke Eten
  8. @internetboarder + Eten
  9. @philippe bakker ( wel maar tot 18u en wil in de namiddag koeken meepakken voor iedereen)
  10. @ertromp + eten (moet de Skoda rijders toch een beetje scherp houden)
  11. @Cordoba OVB Als het definitief zal ik aangeven hoeveel personen/Skoda's en wel/niet eten.
  12. @B.Stuurder OVB
  13. @Bael
  14. @Springmuis + eten
  15. @bartvw + eten.
  16. @Corné de Kluijver + eten
  17. @Joske
  18. @Homie samen met de zoon + eten
  19. @Pendragon & zoon + eten
  20. @RefleCs & broer + eten
  21. @Simon1984 OVB
  22. @Octavia32 + eten OVB
  23. @Caby + eten
 
Bovenaan Onderaan