Meet & Greet aan de Belgische kust - inschrijving

Simon1984

Senior Member
@all ik was verlaat en kwam pas om half 5 bij de dealer. Toen wou ik nog even bellen maar ook door de tijd toch maar weer terug gereden. Dus een mooie rit gehad . Volgende keer kom ik op tijd en smakelijk!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

DannyG

Forumguru
Het is een leuke dag geweest :jaja:: mooi weer, leuke mensen en natuurlijk mooie Octavia's :cool:. Het was echt een invasie van VRS-en daar in Bredene. Knappe wagens, stuk voor stuk :thumbsup:.

Hieronder een paar foto's:

Invasion of the OIII :D

Geïnteresseerde blikken en gesjauwel alom :jaja:

En we gaan het rijtje af (zoek de vreemde eend in de bijt ;))

En inspiratiebron voor een volgende upgrade bij m'n eigen wagen:

Nogmaals bedankt aan allen voor de leuke namiddag, in het bijzonder @Tuner111 voor de organisatie :thumbsup:.


Groeten,

Danny
 

Tuner111

Forumguru
Foto's volgen morgen van me. Het was een geslaagde dag voor me. Ik bedankt dan ook iedereen die aanwezig was op de meet & greet. @Simon1984 jammer dat je me niets laten weten hebt. Anders kon je gezellig nog iets mee komen drinken. En @B.Stuurder organiseer eens iets dit najaar hè. Kunnen we misschien allemaal gezellig naar Nederland komen.

Bedankt mannen die er waren!! Op naar de volgende keer maar weer.


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

B.Stuurder

Forumguru
Foto's volgen morgen van me. Het was een geslaagde dag voor me. Ik bedankt dan ook iedereen die aanwezig was op de meet & greet. @Simon1984 jammer dat je me niets laten weten hebt. Anders kon je gezellig nog iets mee komen drinken. En @B.Stuurder organiseer eens iets dit najaar hè. Kunnen we misschien allemaal gezellig naar Nederland komen.

Bedankt mannen die er waren!! Op naar de volgende keer maar weer.


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Ik kan wel iets organiseren dit najaar, maar daar ben ik dan zelf niet bij zonder Skoda :laugh:
 

StefanvWilgen

Nieuw lid
Baal ook, Woensdag de Fabia volledig staan poetsen. Ziet er spik en span nu uit, maar kreeg helaas te horen dat de mensen waarmee ik er naartoe zou komen allemaal afhaakte. Misschien inderdaad leuk idee om nog 1 versie in Nederland te doen. Misschien tot snel dan ;)
 

oco1979

Forumguru
Allemaal door de veranderingen bij D'Ieteren door een nieuwe Europese wetgeving.
In Roeselare is topmotors een volledig nieuw spel aan het zetten voor de vier merken met als resultaat dat mijn dealer (verbeke) er ook uit gewipt wordt. Voor regio st-niklaas idem dito. Zaakvoerder van skoda dendermonde zet ism D'Ieteren een mega-garage voor alle merken + vrachtwagens. Ter terzijde.

Spijtig dat ik er niet bij kan zijn. Twas nu zo dicht. Kunnen jullie niet even via Roeselare passeren? :D

Damn verbeke ook al. :cry:
 
Bovenaan Onderaan