Meet & Greet aan de Belgische kust - inschrijving

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers & forumerinnen

Op 10 september 2016 komen we samen aan de Belgische kust, Namelijk Oostende. De meet zal doorgaan bij:

Phlips Bredene (Oostende)
Brugsesteenweg 53
8450 Bredene


De bedoeling van de meet is gewoon lekker kletsen over wagens. En erna gezellig is ene gaan drinken :) Naast dit zal er dit keer geen andere activiteiten zijn. Behalve als @Antera kom voor een paar aanpassingen.

Inschrijven kan tot dag voor de meet (9 september 2016 dus).

Graag ook aangeven als je s'avonds iets wil gaan eten.

Wie is er aanwezig ?:
@Tuner111 + Avondeten.

Mvg, Bram
 

DannyG

Forumguru
Tuner111 +Avondeten.
DannyG zonder avondeten.


Is er al een uur van samenkomst wat je in gedachten hebt ;) ?
 

DannyG

Forumguru
ik dacht rond 14u ? :)

OK ... genoteerd :thumbsup:.

En zoals reeds eerder gesteld, bied ik mijn diensten als gelegenheidsfotograaf aan voor al wie zijn bolide vereeuwigd wil zien :). Als er ergens in de buurt waar afgesproken wordt een mooi locatie is voor foto's (mooie achtergrond ... P aan duinen? Eén of andere plas op de achtergrond? ...) , dan kunnen we misschien daar de kiekjes nemen.

Mocht hier interesse voor zijn? :jaja:
 

Tuner111

Forumguru
OK ... genoteerd :thumbsup:.

En zoals reeds eerder gesteld, bied ik mijn diensten als gelegenheidsfotograaf aan voor al wie zijn bolide vereeuwigd wil zien :). Als er ergens in de buurt waar afgesproken wordt een mooi locatie is voor foto's (mooie achtergrond ... P aan duinen? Eén of andere plas op de achtergrond? ...) , dan kunnen we misschien daar de kiekjes nemen.

Mocht hier interesse voor zijn? :jaja:

ik breng men camera alvast ook mee ;)
 

StefanvWilgen

Nieuw lid
Ik gok dat er binnenkort meer info komt? Laat maar weten van hoe of wat, dan komen deze 2 waarschijnlijk ff buurten ;)

94fdb98417b5f3c97a8287d85a8ff6a7.jpg
 
Bovenaan Onderaan