Ik snap niet wat de topicstarter aan moet met zulke reacties, het is op deze manier dat je (nieuwe) mensen weghoud van dit forum, TS vraagt om advies en krijgt enkel subtiele steken over smaak en dergelijke.
Bewust heb ik TS doorverwezen naar de Duitse collega's.
Optische tunen is niet iets waar de gemiddelde Nederlandse Superb FL rijder zich voornamelijk mee bezighoudt. Dat is meer de souplesse, opties en hypermiling.
In Duitsland is de S3FL veel beter verkocht en zijn er meer 30+ 'ers mee gemoeid.
Je gaat toch geen uitstekend bumpers, sideskirts en "diffusers" plaatsen met 50cm ruimte tussen de wielkast en band? Daarom noemde ik expliciet ook verlagen.
TS vraagt naar ervaringen en die zijn er bij de oosterburen enorm veel.
De link naar Maxton zal TS ook wel weten te vinden maar, ik begrijp dat wij het googlen dan moeten doen in jouw belevenis?
Link naar een voorbeeld:
S3FL met Maxton
Link naar de Maxton opties voor de
S3FL
Mijn "ervaringen" onder de diverse Audi's, BMW's etc waarin ik heb mogen rijden, is dat het advies universeel toepasbaar is. Je moet geluk hebben of echte een expert moet vinden.
Weet je zeker dat je het 4-life wilt gaan bevestigen, dan zal je de originele bevestigingen/onderdelen moeten opofferen.
Bij verwijdering (gepland/ongepland) zal je opnieuw moeten investeren.
Als je het laat doen door een garage heb je garantie, maar geen garantie dat het goed wordt gedaan.
OffTopic:
Ik weet niet waar jij "steken" vandaan haalt en waarom je het direct moet hyperboliseren met: "
het is op deze manier dat je (nieuwe) mensen weghoud van dit forum". Is er inzage in participatie, traffic, signup spikes en de directe toedracht in afname hiervan? Ik ben hier tenslotte ook (weer) nieuw.
Juist deze toon zetten geeft aan dat constructieve kritiek direct als negativiteit wordt bestempeld als de status quo niet wordt gehandhaafd i.p.v. het commentaar nemen zoals het wordt gegeven. Kans is klein dat wij haar kunnen helpen op basis van haar criteria.