Maxton pakket Superb MK3

BPad1988

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ik zou graag een maxton pakket op mijn Superb iV willen… ik heb een Superb uit 2023 FL dus ik geloof een mk3 .

Heeft iemand hier ervaring mee of sterker nog misschien iemand die het leuk vind om te doen (tegen betaling uiteraard)
ik heb 2 foto’s bijgevoegd, ik heb eigenlijk exact de zelfde alleen nog geen pakketje haha maar dit moet het worden…
Frontlip
Side skirts
Diff

Hoop dat iemand kan en wil helpen

Bijlagen

• IMG_7111.png
    IMG_7111.png
    1,3 MB · Weergaven: 55
  • IMG_7112.png
    IMG_7112.png
    1,4 MB · Weergaven: 54
Voorbeelden genoeg op de Duitse forums.

Daar zitten veel jongere eigenaren die dit smaakvol vinden. Ook met het extreem verlagen en licht aanpassingen.

JeSko

Forumguru
Ik snap niet wat de topicstarter aan moet met zulke reacties, het is op deze manier dat je (nieuwe) mensen weghoud van dit forum, TS vraagt om advies en krijgt enkel subtiele steken over smaak en dergelijke.

@BPad1988

Zo'n Maxton setje lijkt makkelijk te installeren maar ik heb ze enkel nog maar op de incorrecte manier geïnstalleerd zien worden, lees: met zelftappers in de bumpers gedraaid " na een tijdje gaat dat dan loskomen en beginnen de gaten te rekken en uiteindelijk zit je met beschadigingen in je bumper. Heb al gehoord van mensen dat ze er op de autosnelweg gewoon af vliegen en dergelijke. Dus wil je het goed laten doen moet iemand het doen met ervaring die je voor en achterbumper eraf haalt, zodat de installatie kan gebeuren met de meegeleverde accessoires, zijnde een bout en moer verbinding door een voorbereid gat, Maxton zet ook specifiek in hun handleiding dat dit zo moet gebeuren om

1 - de hechting te garanderen
2 - de veiligheid te garanderen
3 - om aanspraak te kunne maken op eventuele garantie

De sideskirts zijn ook lastig aangezien de meeste deze rechtstreeks in de zijbalk van de auto boren, wat natuurlijk ook niet hoort, deze moet dacht ik bevestigd worden met speciale kit.

Hopelijk heb je hier wat aan, zelf weet ik geen echt erkende Maxton installateurs zitten die dit zo doen, zeker niet in Nederland.

Grts Jefrey

eriktv

Forumguru
Misschien is een goede schadehersteller een optie? Die hebben natuurlijk ook genoeg ervaring mee dit soort werkzaamheden.

Bovenaan Onderaan