Met het "set"knopje op het uiteinde van de hendel kun je tijdens het rijden de ingestelde snelheid ook met 1 km/u verminderen.
Je kunt de ingestelde snelheid tijdens het rijden ook nog met 1 km/u verhogen door de hendel even naar je toe te trekken (de "resume" handeling dus).
Om de snelheid bij te regelen gebruik ik die hendel tijdens veel ritten bijna vaker dan het gaspedaal...
Bijvoorbeeld: in het 60km gebied rondom ons woondorp zet ik de CC meest op 64, dan rij ik volgens gps 60-61 km/u. Ik heb op een veel voorkomende route over die smalle landwegen diverse haakse bochten waarvoor ik de CC even uitschakel, maar al na pakweg 1/3e van de bocht "resume" ik dan weer, zonder zelf aan het gaspedaal te komen. Daarbij valt me op dat de motor daar wel ietsje op reageert, maar pas echt duidelijk (maar niet heel woest) gaat trekken als de wielen weer rechtuit staan. Kennelijk heeft de stuuruitslagsensor hier ook een flinke vinger in de pap. Ik vind het een prima systeem, heel aangenaam in de omgang.