Mag ik de grote beurt ergens anders laten doen ivm de garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mzzls1

Senior Member
Niets mis mee, Schrijf ook al vele berichten eerder dat het logisch is, dat dealers winst maken.

Een goed belegde boterham verdienen is voor veel bedrijven op dit moment echt een utopie.

Vandaar dat ik zeg dat Hans pas een boot heeft gekocht. Gaat zo slecht nog niet.
 

MarcoO2

Forumguru
Niets mis mee, Schrijf ook al vele berichten eerder dat het logisch is, dat dealers winst maken.
Hans broersen te numansdorp heeft pas nog een nieuwe boot gekocht. Absoluut geen goedkope geweest.
Vandaar dat ik zeg dat Hans pas een boot heeft gekocht. Gaat zo slecht nog niet.
Wat een onzinnige argumentatie. Alsof jij ook maar enig benul hebt van de wijze waarop die boot is betaald, of gefinancierd, of geleased, en waar dat geld mee verdiend of verkregen is.
 

mzzls1

Senior Member
@MarcoO2; Ik weet dat hij zijn oude boot heeft verkocht, daarbij zat ie te vertellen dat ook hij ervoor gespaard heeft en hard gewerkt.

Heb vervolgens niet gevraagd of er nog een rest bedrag anders gefinancierd is en of er een rest bedrag was.
Bedoel die boot zag er super uit, kwelde helemaal weg, haha

In de praktijk, ervan uitgaande dat hij beschikt over voldoende financiële inzicht, zal hij niet meer hebben geleend, dan haalbaar. Bedoel de branche gaat slecht, dus met een hoge lening kan dat zomaar gevaarlijk worden.

Lease precies zo.

Wat je vandaag verdient hoef je over 2 maanden ook niet te verdienen. In het ergste geval, vaak duurt dat langer dan 2 maanden, gaat hij failliet en kan die lening, lease niet meer betalen.

Maar daar weet jij meer vanaf dan ik, gezien je expertise.
 

VWim

Forumguru
Laten we vooropstellen, de soms kritische noten van @Wesly kon ik vaak wel waarderen. Daarbij was hij doende met een mooi project met die koplampen waar ik graag de uitkomst van had gezien.

Wat mij betreft is hij daarom ook van harte welkom om weer op een opbouwende manier te participeren aan dit forum.
 

auriga

Forumguru
Haha. .verleden jaar was de prijs van een kleine beurt 99 euro ....vandaag de dag vragen ze 129 euro ...is dan de klant koning ....dacht ut nie ....30 % verhogen in een jaar ..dacht nie dat personeel 30% verhoging heeft gehad ....DAT STOORT ME ....

Er komen minder klanten, dus diegenen die nog wel komen, moeten meer ophoesten voor het personeel, gebouw enz.
 

NOSKO

Nieuw lid
Het onderwerp vind ik niet boeiend, maar toch heb ik deze topic volledig doorgelezen. Net een slechte soap, te triest en het toch willen volgen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Misschien begin ik wat paranoïde te worden, maar ik begin zo langzamerhand een "Jan des Bouvrie"-gevoel te krijgen ;)
 

cvegreen

Forumguru
Krijg hoe langer hoe meer spijt dat ik hier een tijd weg gebleven ben, maar ik moest ff het verlies van mijn auto ook kunnen verwerken. Jammer dat ik daar altijd zoveel tijd voor nodig heb (bijna 2 jaar)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan