M.I.V.W.

Antera

Donateur
FF kort inhakend nog:

6ivv.png



Duidelijker kan ik het niet maken helaas

En ja het is eigenlijk Wörthersee

Een treffen zoals je dat hier in NL niet zal vinden. http://www.woertherseetreffen.at/]linkje[/url]
 

Canon-Eye

Forumguru
Duidelijker kan ik het niet maken helaas
En ja het is eigenlijk Wörthersee
Aha, er gaat mij (nú pas) een lichtje op...
In het titelbeeld van die DVD staat Woerthersee - en ik vermoed dat hier de oorsprong van de afgeleide discussie ligt.

Welnu, om het dan toch maar even helemaal af te ronden (en dan ben ik er ook echt wel klaar mee):
een Umlaut boven een klinker kan in het Duits ook worden vervangen door de letter e achter die klinker.
Spellingtechnisch volkomen correct dus.
 

Hendrik5E

Senior Member
Whuhahahahaha!! Er staat of die DVD Wortherseetour 2013 uit is!! Maw; out now?! Dus ik weet niet of je goed naar de beelden hebt gekeken; die lift waar mensen op konden staan opt vliegveld om foto's te maken, die hangar, de eettentjes enz enz.

Maar goed; het is in Oostenrijk!! Je hebt gelijk! Whuhahaha!! Ga mij maar niet vertellen hoe het in Oostenrijk er uit ziet want ik was er al in 1987!
 

Canon-Eye

Forumguru
Die beelden? Zal wel, maakt me niet uit. Dit greep nog even terug op de tekst.
En in 1987 zal het er misschien wel anders hebben uitgezien dan toen ik er langs kwam (1971)...
 

Hendrik5E

Senior Member
Ja, ik ben een aantal keer met Joop, Ray (zn zoon) , Mike (dr. Knauf) en Pablo naar Oostenrijk gegaan. Wij gingen ook heel vaak naar Essen voor de Motorshow.
Joop had toen nog zn Vr6 Cabrio, Ray zn G40 en Mike en Pablo beiden een golf 1 G60 waarvan 1 Cabrio. Ik reed toen een Omgebouwde Jetta 1.9Tdi 110 pk.

Pablo woont nu bij mij om de hoek, waren samen naar MIVW gereden maar hij werd door dr Knauf gebeld om een broek voor hem op te halen in Scheveningen...Waar ken jij hen van?
 

eddiea

Forumguru
Ray is 1 van mijn beste maatjes en ik zit elk weekend bijna bij Joop en Ray op de zaak. Pablo en Mike ken ik via hun. Mike komt ook bij mivw en daar ben ik ook wel is te vinden.
 
Bovenaan Onderaan