M.I.V.W.

Antera

Donateur
Was zeker zeer goed vertoeven en was gezellig. Jammer dat jullie foetsie waren. Al met al een zeer geslaagde meeting en op naar de volgende bij TVS misschien voor sommige wel. Daarnaast ben ik ook op de Turbo meeting te vinden in Sevenum voor diegene die daar ook naartoe gaan.

Nog een vraag dan maar ik ben nog steeds op zoek naar een rolling shot van me remmen en op deze foto staan ze er redelijk op.

Foto-34FUWXJC.jpg

Aan de kenners met fatsoenlijke camera's is daar een goed shot van te maken rijden zodat de remmen wel goed zichtbaar zijn??

Verder zeer genoten van dit alles:

Panorma foto van de wachtrij

1017084_10201026152169873_2126575988_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Het is ook niet mijn smaak maar ik kan alle arbeid die erin zit zeker wel waarderen. Er is helemaal niks voor zo'n ding te koop. Het is de auto van Ray Corné. Drie weken geleden een compleet nieuw opgebouwde motor met een turbo erin gebouwd met een paar vrienden. Kan met deze setup een 600+pk draaien. Hij loopt echt als een malle.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik vind het zonde hoor,kan best zijn dat er een hoop werk in zit maar had ook vast anders gekund, iets subtieler ofzo.

Der Einser

Forumguru
Dat is zeker waar Ed.
Maar als ik jouw commentaar zag op FastGeert over de spoiler, booskijkers en tierelantijnen,....
Dan ben ik wel een klein beetje benieuwd wat je echt vindt van die Infinity --> ondanks dat het je maatje is.

Dat er verschrikkelijk veel werk in gezeten heeft zie je wel, .....maar je ziet het er niet meer vanaf,... vind ik.
Sorry.

eddiea

Forumguru
Ik vind het een hele dikke wagen. Ik had het zelf alleen nooit zo gedaan. Maar het gaat er niet om wat ik er van vind maar wat hij er van vindt. Dat het niet mijn stijl is weet hij ook wel. Motorisch vind ik hem wel uber. Ik dacht ook dat hij de kap open had op mivw.

Der Einser

Forumguru
Nee, helaas. Dat had ik dan wel even willen zien.
Zag alleen dat er een J&R nummerbord op zat, vandaar dat ik het wist, en dat hij zo aan het einde stond, vrij eenzaam.

Dennis Nijholt

Forumguru
Dank je wel Der Einser, Corné, S-line, antera en pendragon, door jullie ben ik me auto ook aan het "pimpen" . Ff een vraag die ik ook al gesteld heb in mijn eigen topic. Welke maat heeft de O3 velg past er 5x112 et 45 onder ?

CDK

Forumguru
dat zou zeker moeten passen, waarschijnlijk is je huidige maat tussen de ET 43 en 47, staat overigens op je spaken aan de binnenkant van je velg, over het algemeen is een verschil van 5mm in ET nooit een probleem, maar iets meer maakt ook niet veel uit hoor, wel is het een feit dat hoe meer je afwijkt van de standaard, hoe hoger de slijtage op lange termijn zal zijn

Bovenaan Onderaan