M’n nieuwe auto

Na lang wachten staat er weer een andere auto op de oprit.
Na 3 jaar in een Octavia rond te hebben gereden en daarna twee voorloop auto’s (ook een Octavia en een Renault Talisman) kwam deze Skoda SuperB Combi vrij in de pool en de baas een keer lief aangekeken omdat de auto een klasse hoger is dan ik eigenlijk mag rijden.
De auto voldoet aardig aan mijn wensen (mag niet klagen maar wensen heeft iedereen)
Het is een 1.6TDI met DSG, Ambition Business met traveler pakket en adaptieve cruise control.

Wat er helaas niet op zit (maar wel mogelijk is vanwege de camera :D is Lane Assist. Dit samen met de Traffic Jam Assist moet het file rijden een stukje leuker worden.
Wellicht zijn er nog wat zaken die “aangezet” kunnen worden maar dat zien we dan wel.
Heb zelf een originele VCDS kabel alleen weinig ervaring met het programmeren. Wellicht dat iemand mij hierbij kan helpen (eventueel tegen een vergoeding) in de buurt van Eindhoven-Helmond.

Hieronder een paar foto’s van de auto.


E9E9AEDB-ACB3-4F0B-9C0C-284409F760EF.jpeg F0939A6C-A3FB-40FE-8C66-9FA1B8BA5DA0.jpeg F3CCBD40-9C5E-4674-9276-FF62EB7F45A9.jpeg
 

VAG-man

Forumguru
Mooie auto!
Het blijft wel allemaal grijze kleuren. Ieder zo zijn smaak en soms heb je niks te kiezen.

Via de website van Gerritspeek.nl en/of stemei.de moet dat programmeren toch lukken? Anders via het VCDS-forum.
 
Bovenaan Onderaan