M’n nieuwe auto

Beste Forumleden!

Ook ik zal mij even voorstellen als nieuw lid op dit mooie forum waar ik al veel leesplezier heb gehad!
Mijn naam is Peter 29 jaar en woonachtig in het mooie Deurne.
Werkzaam als Service Technicus in de hoogspanning door het gehele land en maak daar ook veel kilometers voor, gemiddeld 70.000km per jaar.

Heb voorheen een 3 tal Audi A4's gehad (privé) waarvan ik er nog een in mijn bezit heb en mijn vriendin momenteel in rijdt. Dit is een A4 B7 2.0TFSI S-Line binnen en buiten en natuurlijk de benodigde opties ;)

44303-31a4494447d80c66883f71c2d9c70020.jpg


Sinds een week ben ik een trotse eigenaar van en nieuwe Skoda Octavia Combi Style Businessline in de kleur Brilliant Silver Metallic en aangedreven door een 1.6TDI motor in combinatie met de DSG-7 automaat.
De auto is voorzien van de volgende opties:
-Dynamic pakket met rode stiksels in de bekleding
-Bagagepakket
-Lane Assist
-Drive Set up (zag er leuk uit maar zie het nut er nog niet echt van in)
-Panoramisch schuif-/kanteldak
-Optical Parking Assistent Achter
-Schakelpaddles voor DSG
-Verwarmbare Voorruit
-Sunset
-Hulpveren
-Trekhaak

44304-588175d30689cadf3e68cc5d0ff91bd7.jpg


Zelf met VCDS al een aantal wijzigingen doorgevoerd zoals de verkeersborden herkenning en en 4 keer knipperen in plaats van de 3 keer, soms net wat makkelijker bij een rotonde ;)
Trailer assist en grootlicht assistent wil ik ook nog graag toevoegen alleen moet ik voor dat laatste nog even uitzoeken hoe ik dat programmeren moet.
Misschien dat er iemand mij hiermee kan helpen op dit forum maar daar komen we wel uit!

Fijne dag allemaal!
 

CDK

Forumguru
Welkom Peter en gefeliciteerd met je Octavia! Bedankt voor het voorstellen :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan