Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

lugolux78

Donateur
Voorrang, omdat auto al 13 weken vertraagd is.
Leer ligt er al sinds maart...
En heb bevestiging dat binnen een week ingebouwd is. Dus ga er vanuit dat ie vrijdag a.s. hier bij dealer is...
Heeft hij nog een week voor alle accessoires zoals, velgen, verlaging, trekhaak etc...

Blackokkie2

Forumguru
En dan volgende week vrijdag halen? Precies op tijd. Of levert de dealer hem af bij het begin van de meeting met een mooie strik eromheen?

RefleCs

Forumguru
Dat klinkt goed!!! Ik duim voor je dat het allemaal lukt! Ben heel benieuwd naar het totaalplaatje!

Als ik zo brutaal mag zijn wat doet de auto dan in de lease in totaal? Eurotje of 900 ex brandstof? En een catalogusprijs van ergens tussen de 40 en 45k?

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
@RefleCs de mijne is plmn €41.000,- €990,- excl. BTW, incl. brandstof voorschot op basis van 35.000 per jaar, 5 jaar.
Ik rij 75.000 tot 80.000 per jaar, dus hij gaat na 2-2,5 jaar weer weg en de rekening is daardoor wel een stukje hoger :)

RefleCs

Forumguru
Is natuurlijk ook nog geheel afhankelijk van LM en deal die je werkgever heeft weten te bedingen e.d. ik mag straks weer uit gaan zoeken ook en dat voor 4x 40k of max 160k km's. Ben benieuwd waar ik op uit ga komen.

Bovenaan Onderaan